(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Ibland kan jag ibland kan jag inte sa Mark blygt
20 jun, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
hm jag kan inte alls sa Viktor & tittade ner i marken
20 jun, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
men gud hur lång tid tar det för Ben att komma hem ? sa Viktor
20 jun, 2013 22:26
|
|
Borttagen
|
" Vem vet när det gäller ben sa Mark
20 jun, 2013 22:27
|
|
Borttagen
|
du har en poäng där sa Viktor
20 jun, 2013 22:28
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 22:30
|
|
Borttagen
|
så vad ska vi göra medans vi väntar ? sa Viktor
20 jun, 2013 22:32
|
Du får inte svara på den här tråden.