Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Inte stel, men jag måste visa disciplin och respekt, det är väl så det funkar här." säger han och ser på henne
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 23:12 |
|
Vildvittra
Elev |
"Inte alltid, till viss del när du är i tjänst så ja. Men inte annars, det är ju ingen annan eller hur?" säger hon vänligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 23:15 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kanske inte." svarar D'Tan snabbt och ser på henne med en trött blick
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 23:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Och ingen annan på skeppet är så heller hela tiden när de inte är i tjänst." ler hon mjukt men pressar honom inte mer.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 23:23 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag vet ..men -" D'Tan slutar prata en stund , som han tänker på vad han ska säga. "Men det är svårt att ändra sig när man har bott så nästan hela sitt liv." säger han tillslut, och helt ärligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 23:26 |
|
Vildvittra
Elev |
"Bott? Att du inte ska visa känslor, ha disciplin och allt?" säger hon undrade och tänker på hennes egna som hon knappt kände, de hade direkt satt henne på privatskola, för att slippa ha ett barn hemma som kunde förstöra deras karriär. Och de ville att hon skulle ha högsta betyg i allt vilket hon hade och senare när hon blev äldre ville de att hon skulle bli kapten, hon ville inte och sen dess hade de tappat den lilla kontakt de hade och de erkände henne inte ens som sin egen dotter längre.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2013 23:32 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Så länge jag har Romulanskt blod i mig så ska jag bete mig som en." säger D'Tan kort och ser på henne med en otydbar blick
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 3 jun, 2013 23:34 |
|
Vildvittra
Elev |
"Varför? Du har även människoblod." säger Kestra men suckar sedan och lutar sig tillbaka, han var hopplös.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 20:54 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"För att jag är mer stolt över den delen av mig själv." svarar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra nickar, vad skulle hon säga? "För att du anser människor svaga och veka?" säger hon men har en hotfull underton, en varnande.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 21:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen