Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
3 okt, 2011 09:56 |
|
Katla
Elev |
Är barfota, owo
♏︎ 3 okt, 2011 09:59 |
|
f00nt
Elev |
så kreativ som jag är har jag svarta.
3 okt, 2011 10:42 |
|
whirlwinds
Elev |
3 okt, 2011 10:50 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Vita och ljusgröna ränder.
3 okt, 2011 15:52 |
|
inging
Elev |
3 okt, 2011 16:01 |
|
Soz
Elev |
Vita, som vanligt. Har typ bara vita strumpor C:
Sherlockian, Whovian etc. 3 okt, 2011 16:02 |
|
Busifina
Elev |
Oh Intressant! Haha, nee, men jag har rosa strumpor
Hellu! 3 okt, 2011 16:05 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Soz: Vita, som vanligt. Har typ bara vita strumpor C: Blir lite dom typ "svarta" efter ett tag, även fast man tvättar dem? Min är i alla fall det 3 okt, 2011 16:07 |
|
J00KERN
Elev |
3 okt, 2011 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen