PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Jaja, försten berättade Hades vem som var din far?"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 dec, 2013 14:52 |
|
Borttagen
|
"Ja, Zeus", suckar Meia. "Så nu har jag bytt stuga och är ännu mer ensam än när jag var ensam i Hermes stuga. Det är inte tråkigt faktiskt, även fast jag inte är överdrivet förtjust i att trängas med tusentals andra i en liten stuga."
[Läste igenom och såg att Meia redan berättat för Keiron, och att hon hade bytt stuga... eh... Aja] 28 dec, 2013 15:15 |
|
amanda1104
Elev |
[Jag insåg att jag har gjort liknande misstag
"Du har iallafall en stuga" mumlar Aily och ser ner på sina fötter. "Men du bor väll i Hemres stuga" säger Niclas. Aily skakar på huvudet och inser att det är lättare att berätta. "Niclas, min far är Hades!" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 dec, 2013 12:16 |
|
Borttagen
|
"Du borde nog berätta för Keiron", tyckte Meia och ignorerade Niclas reaktion.
"Om inte annat så får du kanske bo med mig i Zeus stuga!" 29 dec, 2013 21:15 |
|
amanda1104
Elev |
"Tror du verkligen att Zeus skulle tillåta det" säger Aily och synar Niclas. Han ser helt chockad ut.
"Så det är därför du hatar Jackson" säger han. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 09:57 |
|
Borttagen
|
"Nej", sa Meia enkelt, "men jag får väl övertala honom, eller någonting. Inte för att jag tror att han kommer att lyssna på mig, eller att jag ens kommer att träffa honom, men ändå!"
30 dec, 2013 10:59 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ser från Meia till Niclas och tillbaka till Meia igen. Det är väldigt jobbit att ha två olika samtal med två olika personer samtidigt.
"Meia, du kanske inte ens borde försöka. Och Niclas, ja jag antar det." Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
(Gillar du LotR? Vill du rolla om det också, isf? cx)
"Äh, jag vet inte", svarar Meia och rycker på axlarna. "Han förintar förhoppningsvis inte sin egen dotter." 30 dec, 2013 17:20 |
|
amanda1104
Elev |
[Yep, jag både gillar och vill rolla. Och jag älskar bilden i din forumisgnatur
"Du är inte säker. Och dessutom kanske jag inte kommer få stanna här så länge." Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 dec, 2013 17:23 |
|
Borttagen
|
(Yay!
"I så fall så följer jag med dig!" sa Meia bestämt. 30 dec, 2013 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen