Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan vi inte ha en idag också?
29 dec, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag vill också ha det!Kan vi inte ha en idag också? 29 dec, 2012 18:15 |
|
Cruciio
Elev |
Det är lugnt, jag tror er, som om ni skickar en uggla nu så spelar det inte någon roll
För alla kanske inte visste om det Vi kan ha det när som helst ![]()
29 dec, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cruciio: Det är lugnt, jag tror er, som om ni skickar en uggla nu så spelar det inte någon roll För alla kanske inte visste om det Vad menar du? 29 dec, 2012 18:16 |
|
Cruciio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cruciio: Det är lugnt, jag tror er, som om ni skickar en uggla nu så spelar det inte någon roll För alla kanske inte visste om det Vad menar du? Jag menar att alla visste inte om att man skulle skicka in 00.00 att man var uppe för att få priset, så nu kan man göra det istället, för jag litar på er att ni inte ljuger (liksom varför skulle ni?) ![]()
29 dec, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cruciio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cruciio: Det är lugnt, jag tror er, som om ni skickar en uggla nu så spelar det inte någon roll För alla kanske inte visste om det Vad menar du? Jag menar att alla visste inte om att man skulle skicka in 00.00 att man var uppe för att få priset, så nu kan man göra det istället, för jag litar på er att ni inte ljuger (liksom varför skulle ni?) Jag slutade kring tio i tolv, skulle varit uppe tio minutet till 29 dec, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Några som ska vara uppe inatt?
29 dec, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Några som ska vara uppe inatt? Jaaaaag^_^ 29 dec, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
jag kanske ska
29 dec, 2012 18:44 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: kanske...Några som ska vara uppe inatt? 29 dec, 2012 18:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen