UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha Damn igen xD seriöst folk är så snabba 0.0 I know.... Man hinner nästan int blinka förren redan 4 pers. ha svara !
21 dec, 2012 22:20 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Grattis Vinnaren!!1
21 dec, 2012 22:20 |
|
adliitam
Elev |
21 dec, 2012 22:20 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av Ginny00: Mugglis, VAD svarar man när ens f.d lärare vill bli vän med en på facebook.... haha, gud vad awkward .-.
21 dec, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adliitam: Omg JA ^^HarryPotterr har aldrig provat det, men inget kan ju vara fel med guacamole ? 21 dec, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad.. haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom 21 dec, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha Damn igen xD seriöst folk är så snabba 0.0 I know.... Man hinner nästan int blinka förren redan 4 pers. ha svara ! Mhmm! Hörd du förrästen gabis julhälsning på radio? 21 dec, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Skulle vara kul om alla som tagit ett poäng (eller mer) fick ett pris
21 dec, 2012 22:21 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad.. haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom Haha, ja! Det är klart! Om någon skulle fråga mig om jag ville bli shoutoutad skulle jag svarat ja, oavsett antal followers! 21 dec, 2012 22:22 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen