Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Har du slutat bevaka? Tror det var din turNejdå, jag vill gärna fortsätta^^ Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2013 19:56 |
|
Winny Geasley
Elev |
Jo, det var min tur. Alltså:
Naima reser sig upp. Hon undrar var Aily är. Naima bestämmer sig för att gå in i huset för att fråga efter henne. 25 apr, 2013 19:59 |
|
amanda1104
Elev |
Men hon börjar frysa och kurar ihop sig för att behålla värmen.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2013 20:06 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima går in i huset.
"Har någon sett Aily?" frågar hon. 25 apr, 2013 21:13 |
|
amanda1104
Elev |
Hon ser sig omkring.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 apr, 2013 21:34 |
|
Winny Geasley
Elev |
Alla därinne skakar på huvudet.
26 apr, 2013 08:32 |
|
amanda1104
Elev |
Träden släpper inte in något ljus.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 apr, 2013 09:52 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima börjar bli orolig. Var kan Aily vara?
26 apr, 2013 22:38 |
|
amanda1104
Elev |
Tystnaden är kompakt och hon börjar bli rädd.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 apr, 2013 19:47 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Hon kanske tog en promenad", säger Alex.
28 apr, 2013 21:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen