Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 56 57 58 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Nejdå, jag vill gärna fortsätta^^
Har du slutat bevaka? Tror det var din tur

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 apr, 2013 19:56

Winny Geasley
Elev

Avatar


Jo, det var min tur. Alltså:


Naima reser sig upp. Hon undrar var Aily är.
Naima bestämmer sig för att gå in i huset för att fråga efter henne.

25 apr, 2013 19:59

amanda1104
Elev

Avatar


Men hon börjar frysa och kurar ihop sig för att behålla värmen.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 apr, 2013 20:06

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima går in i huset.
"Har någon sett Aily?" frågar hon.

25 apr, 2013 21:13

amanda1104
Elev

Avatar


Hon ser sig omkring.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 apr, 2013 21:34

Winny Geasley
Elev

Avatar


Alla därinne skakar på huvudet.

26 apr, 2013 08:32

amanda1104
Elev

Avatar


Träden släpper inte in något ljus.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

26 apr, 2013 09:52

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima börjar bli orolig. Var kan Aily vara?

26 apr, 2013 22:38

amanda1104
Elev

Avatar


Tystnaden är kompakt och hon börjar bli rädd.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 apr, 2013 19:47

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Hon kanske tog en promenad", säger Alex.

28 apr, 2013 21:11

1 2 3 ... 56 57 58 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.