Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
23 feb, 2012 16:18 |
|
LouGreen
Elev |
Snaaart kommer det väl mer....snälla! * stora hundögon*
23 feb, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Ååå, sååååååååå braaa!
*bevakar*!!!!!!!!!! Men varför har Miss Black, AlexZz och Hope Potter samma bild och forumsignatur? 23 feb, 2012 16:46 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ååå, sååååååååå braaa! *bevakar*!!!!!!!!!! Men varför har Miss Black, AlexZz och Hope Potter samma bild och forumsignatur? De du Miss Black MM de e det ;/ . .
23 feb, 2012 17:31 |
|
Miss Black
Elev |
Va, är det jag! Men Hope sa "Jag går och fixar mitt kapitel nu" är det inte hennes tur?
Edit: Det ÄR hennes tur. Kolla sista kapitlet. Edit2: Vad jag är klantig! Läste inte så noga vad du skrev. Trofé du skrev det är din tur Miss Black.... Men det gjorde du ku inte. Min bokblogg
23 feb, 2012 17:44 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Miss Black: Va, är det jag! Men Hope sa "Jag går och fixar mitt kapitel nu" är det inte hennes tur? Edit: Det ÄR hennes tur. Kolla sista kapitlet. Sry om mitt var lite förvirrande XD Det under ditt namn i mitt inlägg gäller dig :3 >.<'' eller du kanske förstod det? *känner sig skum* . .
23 feb, 2012 17:46 |
|
Miss Black
Elev |
23 feb, 2012 17:57 |
|
AlexZz
Elev |
23 feb, 2012 17:58 |
|
Miss Black
Elev |
23 feb, 2012 18:02 |
|
AlexZz
Elev |
23 feb, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen