Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
1 maj, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
1. Väck henne, väck henne!
2. Isaac råkar försäga sig 3. ALLT! (Då menar jag att allt är bra xD) SUPERB KAP! Dumma skola TwT 1 maj, 2012 16:35 |
|
AlexZz
Elev |
1 maj, 2012 16:36 |
|
Nelly1513
Elev |
Lägga till fråga:
Jag vet inte Alex.... Något ord som börjar på AL och slutar på LT? Jag vet inte... Kanske ALLT?!! Det dåliga är att du lägger upp kapitlena för sällan :O AlexZz and I are friends 4 ever <3
1 maj, 2012 16:43 |
|
AlexZz
Elev |
1 maj, 2012 16:44 |
|
Nelly1513
Elev |
1 maj, 2012 17:03 |
|
Miss Black
Elev |
1. Ja!!^^
2. Hotar Isaac. 3. Allt är bra med denna ff. Förutom att man dör om man inte får MEEEEER på en gång. XD Väldigt, väldigt bra!! Min bokblogg
1 maj, 2012 17:14 |
|
Victoire Weasly
Elev |
1 maj, 2012 17:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 maj, 2012 18:41 |
|
amanda1104
Elev |
1. Väck henne så kanske hon slår sig ut.
2. Vet ej...Kanske Imperiusförbannelsen. 3. Jättebra men skriv längre kapitel eller mindre mellanrum mellan varje!!! Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 maj, 2012 18:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen