~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jade
Elev |
Superbra!
10 aug, 2012 12:16 |
|
Erica
Elev |
10 aug, 2012 12:16 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!!
10 aug, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
bra
10 aug, 2012 16:25 |
|
Erica
Elev |
11 aug, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: tack så mycket, ska ha gäster idag och min kompis sov över igår, blir tyvärr mer imorgon Vad då tyvärr!????!!!!! 11 aug, 2012 17:34 |
|
Borttagen
|
Jättebra! Bevakar"
11 aug, 2012 22:39 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jättebra! Bevakar" Vad kul C: Mer nu :] Kapitel 93 VÄNNER? Två veckor senare hade jag blivit riktigt less på Umbridge, hon hade tagit över Dumbledores plats! Och ingen fick spela quidditch. Ett stort skäl till att jag gick till vid behov rummet, med flera andra från elevhemmen. Jag hade nu bemästrat Expelliarmus. Carolle kom aldrig dit, inte Joanne heller. Ibland i min ensamhet undrade jag vad som hade hänt med mig och Harry, det kändes som om vi bara hade växt ifrån varandra. Det synes starkt att alla blev riktigt arga på Umbridge. Flera personer kom till vid behov rummet varje dag. Ilskan växte mot henne hela tiden. Harry och jag talades aldrig vid, jag undvek mycket noga att inte titta honom i ögonen. VIKTIG INFORMATION Jag vet inte hur jag ska skriva i Hedwigs form, mycket snart, jag tänkte ha Harrys perspektiv och kopiera från boken (typ) vad tycker ni? Ge förslag Svara fort så jag kan fortsätta inlägget!!!
12 aug, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Kaaaan du inte ändra liiiiite om du kopierar från boken?!!
Super duper bra!!!!!! 12 aug, 2012 12:48 |
|
VattenBlå
Elev |
12 aug, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen