Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PM) En mugglare på Hogwarts

Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts

1 2 3 ... 56 57 58 ... 123 124 125
Användare Inlägg
Elena Dobrev
Elev

Avatar


Neeeeeeeej! Hon får inte bara inte ''åka'', hon MÅSTE stanna kvar! Ginny4ever låt henne stanna kvar, jag ber dig...

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men med tanke på din spoiler, vet jag att hon kommer stanna kvar rätt länge. Men att be ökar säkert chansen att hon stannar kvar ännu längre!

[/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy.

20 apr, 2012 19:21

Ginny4ever
Elev

Avatar


Skrivet av Elena Dobrev:
Neeeeeeeej! Hon får inte bara inte ''åka'', hon MÅSTE stanna kvar! Ginny4ever låt henne stanna kvar, jag ber dig...

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men med tanke på din spoiler, vet jag att hon kommer stanna kvar rätt länge. Men att be ökar säkert chansen att hon stannar kvar ännu längre!
tja genom att sticka menar hon ju lämna kråkboet. För hon vet ju inte hur man kommer hem. så sticka kanske hon faktiskt gör... men man vet ju aldrig...

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

20 apr, 2012 19:30

Elena Dobrev
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny4ever:
Skrivet av Elena Dobrev:
Neeeeeeeej! Hon får inte bara inte ''åka'', hon MÅSTE stanna kvar! Ginny4ever låt henne stanna kvar, jag ber dig...

Spoiler:
Tryck här för att visa!Men med tanke på din spoiler, vet jag att hon kommer stanna kvar rätt länge. Men att be ökar säkert chansen att hon stannar kvar ännu längre!
tja genom att sticka menar hon ju lämna kråkboet. För hon vet ju inte hur man kommer hem. så sticka kanske hon faktiskt gör... men man vet ju aldrig...


Jaha...Nu förstår jag, tack för upplysningen! Sticka på det sättet får hon göra, men om hon gör det....Undrar man vad som kommer att hända, i min fantasi stöter hon på Barty C. junior.

Förlåt till dem som bevakar, det är jobbigt att ögat lyser fast det inte har kommit ett nytt kapitel. Det vet jag...Det ska ni veta...

[/color]This shit is easy peasy pumpkin peasy.

20 apr, 2012 19:41

Ginny.T
Elev

Avatar


Oj, oj, oj, så många kapitel jag har missat!!!

du är helt underbar som kan skriva en så här fantastisk ff, love it!!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

20 apr, 2012 20:16

TheOnlyLion
Elev

Avatar


ÄLSKAR det, mer mer mer

20 apr, 2012 20:18

Luna Chang
Elev

Avatar


Ååh! Vill veta hur det blir!!!!

Hej

20 apr, 2012 23:51

potter_fan
Elev

Avatar


Ja! Hade missat tre kapitel så nu fick jag massor att läsa! Detta är min favorit ff!!!

Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge

21 apr, 2012 00:02

Borttagen

Avatar


JÄTTEBRA!

21 apr, 2012 08:28

Noctum
Elev

Avatar


oj, jag har missat 6 kapitel ^^ wooo då får jag läsa jättemycket C:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffanart.lionking.org%2FArtists%2Ficecreamkatana%2FMeerkatStawberryramble.jpg

21 apr, 2012 08:54

Ginny4ever
Elev

Avatar

+1


håller på med ett just nu så snart får ni mer. men sen ska jag städa som bara den.... Kill me now please.

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&amp;page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg

21 apr, 2012 08:56

1 2 3 ... 56 57 58 ... 123 124 125

Forum > Fanfiction > (PM) En mugglare på Hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.