Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Harry Potters liv efter striden [SV]

Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]

1 2 3 ... 56 57 58 ... 133 134 135
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyLover:
Du är jätteduktig, Ginny nr 2 med sitt fina hår

Haha, vilket vackert namn jag fått

18 jan, 2012 18:50

Borttagen

Avatar


Helt fenomenalt som vanligt

18 jan, 2012 18:50

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Helt fenomenalt som vanligt

O tack tack tack

Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x)

18 jan, 2012 18:51

Borttagen

Avatar


Nu, Ginny00/Johanna har du fått en ny läsare! Glad? Jag ska säga dig en sak: Oftast, i ff-forumet brukar jag kolla efter en bra titel, sen kollar jag hur många sidor den har. Jag såg att den här hade många sidor så jag bestämde mig för att läsa första kapitlet och avgöra om den var bra eller inte. Det var nog den bästa ff jag läst och då bestämde jag mig för att läsa hela ff:en. Det var det helt klart värt!

*bevakar*

18 jan, 2012 19:00

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu, Ginny00/Johanna har du fått en ny läsare! Glad? Jag ska säga dig en sak: Oftast, i ff-forumet brukar jag kolla efter en bra titel, sen kollar jag hur många sidor den har. Jag såg att den här hade många sidor så jag bestämde mig för att läsa första kapitlet och avgöra om den var bra eller inte. Det var nog den bästa ff jag läst och då bestämde jag mig för att läsa hela ff:en. Det var det helt klart värt!

*bevakar*

Jaaaa jag älskar nya läsare ♥
Åh, tack, söta söta du

18 jan, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Nu, Ginny00/Johanna har du fått en ny läsare! Glad? Jag ska säga dig en sak: Oftast, i ff-forumet brukar jag kolla efter en bra titel, sen kollar jag hur många sidor den har. Jag såg att den här hade många sidor så jag bestämde mig för att läsa första kapitlet och avgöra om den var bra eller inte. Det var nog den bästa ff jag läst och då bestämde jag mig för att läsa hela ff:en. Det var det helt klart värt!

*bevakar*

Jaaaa jag älskar nya läsare ♥
Åh, tack, söta söta du

varsågod♥

18 jan, 2012 19:02

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Jättesuperultrabra!

~MY TUMBLR~

18 jan, 2012 19:08

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Helt fenomenalt som vanligt

O tack tack tack

Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x)
Du får gärna lägga ut min när den har kommit

EDIT: Nu kommer min kommentar:
Underbart ♥ Jag älskar långa kapitel och är det något som du skriver extra bra är de förlossningar och graviditeter. Visst hände detta den åttonde? Eftersom jag vet att det var så gör det min överlycklig. Bara tanken på att Albus Severus Potter har samma födelsedag som min gör mig helt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !
Lova mig SISTER att du aldrig slutar att skriva, när du ger ut din första bok om ett par år kommer jag vara den första som läser den ♥

Alla kramar till dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

18 jan, 2012 19:47

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Helt fenomenalt som vanligt

O tack tack tack

Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x)
Du får gärna lägga ut min när den har kommit

EDIT: Nu kommer min kommentar:
Underbart ♥ Jag älskar långa kapitel och är det något som du skriver extra bra är de förlossningar och graviditeter. Visst hände detta den åttonde? Eftersom jag vet att det var så gör det min överlycklig. Bara tanken på att Albus Severus Potter har samma födelsedag som min gör mig helt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !
Lova mig SISTER att du aldrig slutar att skriva, när du ger ut din första bok om ett par år kommer jag vara den första som läser den ♥

Alla kramar till dig

Vem var det som i stort sett bestämde att han är född 8 januari 14.50?

TACK TACK TACK.

18 jan, 2012 19:58

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Helt fenomenalt som vanligt

O tack tack tack

Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x)
Du får gärna lägga ut min när den har kommit

EDIT: Nu kommer min kommentar:
Underbart ♥ Jag älskar långa kapitel och är det något som du skriver extra bra är de förlossningar och graviditeter. Visst hände detta den åttonde? Eftersom jag vet att det var så gör det min överlycklig. Bara tanken på att Albus Severus Potter har samma födelsedag som min gör mig helt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !
Lova mig SISTER att du aldrig slutar att skriva, när du ger ut din första bok om ett par år kommer jag vara den första som läser den ♥

Alla kramar till dig

Vem var det som i stort sett bestämde att han är född 8 januari 14.50?

TACK TACK TACK.
Inte jag iaf XD Jo, men det är iaf awesome :3

VARSEGOD ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

18 jan, 2012 19:59

1 2 3 ... 56 57 58 ... 133 134 135

Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]

Du får inte svara på den här tråden.