Harry Potters liv efter striden [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Haha, vilket vackert namn jag fått 18 jan, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Helt fenomenalt som vanligt
18 jan, 2012 18:50 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Helt fenomenalt som vanligt O tack tack tack Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x) 18 jan, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Nu, Ginny00/Johanna har du fått en ny läsare! Glad? Jag ska säga dig en sak: Oftast, i ff-forumet brukar jag kolla efter en bra titel, sen kollar jag hur många sidor den har. Jag såg att den här hade många sidor så jag bestämde mig för att läsa första kapitlet och avgöra om den var bra eller inte. Det var nog den bästa ff jag läst och då bestämde jag mig för att läsa hela ff:en. Det var det helt klart värt!
*bevakar* 18 jan, 2012 19:00 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu, Ginny00/Johanna har du fått en ny läsare! Glad? Jag ska säga dig en sak: Oftast, i ff-forumet brukar jag kolla efter en bra titel, sen kollar jag hur många sidor den har. Jag såg att den här hade många sidor så jag bestämde mig för att läsa första kapitlet och avgöra om den var bra eller inte. Det var nog den bästa ff jag läst och då bestämde jag mig för att läsa hela ff:en. Det var det helt klart värt! *bevakar* Jaaaa jag älskar nya läsare ♥ Åh, tack, söta söta du 18 jan, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Nu, Ginny00/Johanna har du fått en ny läsare! Glad? Jag ska säga dig en sak: Oftast, i ff-forumet brukar jag kolla efter en bra titel, sen kollar jag hur många sidor den har. Jag såg att den här hade många sidor så jag bestämde mig för att läsa första kapitlet och avgöra om den var bra eller inte. Det var nog den bästa ff jag läst och då bestämde jag mig för att läsa hela ff:en. Det var det helt klart värt! *bevakar* Jaaaa jag älskar nya läsare ♥ Åh, tack, söta söta du varsågod♥ 18 jan, 2012 19:02 |
|
Victoire Weasly
Elev |
18 jan, 2012 19:08 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Du får gärna lägga ut min när den har kommit Skrivet av Borttagen: Helt fenomenalt som vanligt O tack tack tack Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x) EDIT: Nu kommer min kommentar: Underbart ♥ Jag älskar långa kapitel och är det något som du skriver extra bra är de förlossningar och graviditeter. Visst hände detta den åttonde? Eftersom jag vet att det var så gör det min överlycklig. Bara tanken på att Albus Severus Potter har samma födelsedag som min gör mig helt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ! Lova mig SISTER att du aldrig slutar att skriva, när du ger ut din första bok om ett par år kommer jag vara den första som läser den ♥ Alla kramar till dig ♥
18 jan, 2012 19:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: Du får gärna lägga ut min när den har kommit Skrivet av Borttagen: Helt fenomenalt som vanligt O tack tack tack Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x) EDIT: Nu kommer min kommentar: Underbart ♥ Jag älskar långa kapitel och är det något som du skriver extra bra är de förlossningar och graviditeter. Visst hände detta den åttonde? Eftersom jag vet att det var så gör det min överlycklig. Bara tanken på att Albus Severus Potter har samma födelsedag som min gör mig helt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ! Lova mig SISTER att du aldrig slutar att skriva, när du ger ut din första bok om ett par år kommer jag vara den första som läser den ♥ Alla kramar till dig ♥ Vem var det som i stort sett bestämde att han är född 8 januari 14.50? TACK TACK TACK. 18 jan, 2012 19:58 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Inte jag iaf XD Jo, men det är iaf awesome :3Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Ginny00: Du får gärna lägga ut min när den har kommit Skrivet av Borttagen: Helt fenomenalt som vanligt O tack tack tack Får jag lägga ut några berömhälsningar på min blogg? x) EDIT: Nu kommer min kommentar: Underbart ♥ Jag älskar långa kapitel och är det något som du skriver extra bra är de förlossningar och graviditeter. Visst hände detta den åttonde? Eftersom jag vet att det var så gör det min överlycklig. Bara tanken på att Albus Severus Potter har samma födelsedag som min gör mig helt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ! Lova mig SISTER att du aldrig slutar att skriva, när du ger ut din första bok om ett par år kommer jag vara den första som läser den ♥ Alla kramar till dig ♥ Vem var det som i stort sett bestämde att han är född 8 januari 14.50? TACK TACK TACK. VARSEGOD ♥
18 jan, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen