En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Sovmorgon åhhh vad avund sjuk jag blir jag har vanlig skoldag innan!!( utom några små repetitioner då!! ) Jag menar att hon får sovmorgon den 13de, jag måste ju gå till min avslutning Jaha!! Och jag är såhär: *mäter med armarna* avundsjuk Slutar du på dagen eller kvällen? Tror vi ska sluta samma ner tråden nu!! 1 jun, 2012 15:02 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Sovmorgon åhhh vad avund sjuk jag blir jag har vanlig skoldag innan!!( utom några små repetitioner då!! ) Jag menar att hon får sovmorgon den 13de, jag måste ju gå till min avslutning Jaha!! Och jag är såhär: *mäter med armarna* avundsjuk Slutar du på dagen eller kvällen? Tror vi ska sluta samma ner tråden nu!! På kvällen. Ja, det borde vi ~MY TUMBLR~ 1 jun, 2012 15:02 |
|
Ingis
Elev |
1 jun, 2012 15:04 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ingis: Snääälla, det är lite jobbigt för de som bevakar. xD Ja, jag har upplevt sånt här själv många gånger ~MY TUMBLR~ 1 jun, 2012 15:06 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Förstår det... Skrivet av Ingis: Snääälla, det är lite jobbigt för de som bevakar. xD Ja, jag har upplevt sånt här själv många gånger Okej, nu börjar vi själva skriva. Schhh...! ![]() ![]()
1 jun, 2012 15:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
1 jun, 2012 15:57 |
|
JosefinFini
Elev |
Wow!
Om det behövs fler tjejer från hufflepuff, eller helt allmänt fler personer är jag frivillig! ![]()
14 jun, 2012 13:27 |
|
Miss Black
Elev |
14 jun, 2012 14:32 |
|
Miss_Green
Elev |
17 jun, 2012 17:26 |
|
Borttagen
|
frivillig, om jag kan vara med nu. Jag är iallafall snäll och ärlig. I am loyal and honest! I am a Hufflepuff!
17 jun, 2012 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen