@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Omg, jag har världens i-landsproblem. Kan inte bestämma mig för vilken film jag ska se av War Horse, Dark Shadows eller Avengers...
![]()
26 jun, 2012 22:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
OMG. OMG. 1000 Tummar???!!! jag insåg just att jag hade 999 tummar och skulle försöka lista ut hur jag kunde spara det som bild på den här datorn... och så blev det tusen tummar. HUR GRYMMA ÄR NI INTE? GUDARS VAD FINA OCH GOA NI ÄR ALLESAMMANS! SÅ FÖRBANNAT GIVMILDA OCH GRYMMA MED TUMMARNA ♥ ♥ ♥ TACK TACK TACK!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jun, 2012 23:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 jun, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
26 jun, 2012 23:03 |
|
Ginnyy
Elev |
Åh jag hade planer på en Peeta/Gale fanfic.
Nu i tredje kapitlet har jag tydligen spårat ut och skrivit drygt en halv sida om första gången som Gales mamma träffade Katniss... irrelevant or what?
26 jun, 2012 23:04 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag ser på Sinbad: Legend of the Seven Seas XD Haha, jag har glömt bort att den inte var så dålig ;D
26 jun, 2012 23:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: jag älskar Sinbad Jag ser på Sinbad: Legend of the Seven Seas XD Haha, jag har glömt bort att den inte var så dålig ;D ![]()
26 jun, 2012 23:06 |
|
Lucy och Rose
Elev |
HEJDÅ MUGGLIS! NU KOMMER JAG INTE VARA INLOGGAD PÅ ETT TAG ^^ Kommer logga in korta stunder då och då ^^ Tjingeling
26 jun, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om...
26 jun, 2012 23:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xDDen jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... ![]()
26 jun, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen