@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror min iPod Nano 4G vid namn Solo har spelat sin sista melodi
26 jun, 2012 21:35 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Borttagen: Så, om jag fattat rätt så skriver man bara saker här utan att tänka? Jag fattar varför den här tråden heter Intresseklubben Antecknar... Iallafall! När jag ändå är inne kan jag säga att jag sitter vid datorn och skriver detta medans några familjemedlemmar tittar på Morden i midsomar... (midsomar, utalas på engelska, ?) Sitter "Iallafall" ihop?? Morden i Midsomer heter det 26 jun, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av Borttagen: Så, om jag fattat rätt så skriver man bara saker här utan att tänka? Jag fattar varför den här tråden heter Intresseklubben Antecknar... Iallafall! När jag ändå är inne kan jag säga att jag sitter vid datorn och skriver detta medans några familjemedlemmar tittar på Morden i midsomar... (midsomar, utalas på engelska, ?) Sitter "Iallafall" ihop?? Morden i Midsomer heter det Konstigt nog vet jag det... Mamma sa det typ nyss. Min syrra kollar på det och hon lever sig in i det såå mycket! Typ: "NEEEJ! Inte pappan! Inte pappan!!!" Låter lite kul när mamma svarar: "Knöggla inte till kudden bara, den är ju ganska ny!" Verkligen. Ny! ![]() 26 jun, 2012 21:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 jun, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: avifors: Såg nyss en tjej på tv som liknade dig PÅ PRICKEN! o.o Levande wood-docka, or what? xD OMG REALLY?! :'D Vart?! Fett coolt o.o 26 jun, 2012 21:53 |
|
Alice...
Elev |
hahaha, omg, Miskel och Mango913 var med på allsång på skansen idag! De var med i den där kören som sjöng med sean banan! XD haha
26 jun, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Jag älskar verkligen Hedwigs theme.
Den är så fin 26 jun, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
NÄ NU SKA JAG FORTSÄTTA KÖRA ZOO TYCOON ETT TAG!
26 jun, 2012 22:13 |
|
joel9324
Elev |
26 jun, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Bara jag som typ älskar denna? http://www.youtube.com/watch?v=_sIzit8IS5E Och med Jonathan Groff, yey
26 jun, 2012 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen