@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: haha ja verkligen xD haha jag älskar hug fågeln verkar värsta chill ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: hahahahahahahaha du får inte visa mig sådant här när jag är trött -.- nu dog jag *död* X_X ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD HAHAHAH den är bäst XD Min familj tyckte int att det var lika kul, men de skrattade åt att jag trillade ner på en stol i köket och försökte andas mellan skrattattackerna XD haha det kan jag tänka mig xD jag hade med skrattat *skadeglädje ![]()
26 jun, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
avifors: Såg nyss en tjej på tv som liknade dig PÅ PRICKEN! o.o
Levande wood-docka, or what? xD 26 jun, 2012 21:17 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: haha ja verkligen xD haha jag älskar hug fågeln verkar värsta chill ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: hahahahahahahaha du får inte visa mig sådant här när jag är trött -.- nu dog jag *död* X_X ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD HAHAHAH den är bäst XD Min familj tyckte int att det var lika kul, men de skrattade åt att jag trillade ner på en stol i köket och försökte andas mellan skrattattackerna XD haha det kan jag tänka mig xD jag hade med skrattat *skadeglädje Hahaha ja precis XD Hhahah jo kanske XD Det roligaste var nästan när jag gick in på mugglis för att ta upp gifen, så frågar mamma "Är det du som har skrivit det där?" och så bläddrade hon ner lite på sidan och kollade runt xD Tror int hon fattade hur jag kan sitta här hela dagarna, men men XD 26 jun, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Så, om jag fattat rätt så skriver man bara saker här utan att tänka? Jag fattar varför den här tråden heter Intresseklubben Antecknar...
Iallafall! När jag ändå är inne kan jag säga att jag sitter vid datorn och skriver detta medans några familjemedlemmar tittar på Morden i midsomar... (midsomar, utalas på engelska, ?) Sitter "Iallafall" ihop?? 26 jun, 2012 21:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Minidjuret: haha jag tror fågeln vill vara en stjärna Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: haha ja verkligen xD haha jag älskar hug fågeln verkar värsta chill ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Minidjuret: hahahahahahahaha du får inte visa mig sådant här när jag är trött -.- nu dog jag *död* X_X ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD HAHAHAH den är bäst XD Min familj tyckte int att det var lika kul, men de skrattade åt att jag trillade ner på en stol i köket och försökte andas mellan skrattattackerna XD haha det kan jag tänka mig xD jag hade med skrattat *skadeglädje Hahaha ja precis XD Hhahah jo kanske XD Det roligaste var nästan när jag gick in på mugglis för att ta upp gifen, så frågar mamma "Är det du som har skrivit det där?" och så bläddrade hon ner lite på sidan och kollade runt xD Tror int hon fattade hur jag kan sitta här hela dagarna, men men XD haha nej föräldrar gör nog itne det xD lr jo mina gör det typ för jag är inne jämt och så ![]()
26 jun, 2012 21:20 |
|
baramin
Elev |
Hemma från den mest värdelösa festivaldagen ever. Hämtade ut mitt armband efter en halvtimmes köande, hängde på området i någon timme, gömde mig för folk från skolan, köpte en godisrem, gick därifrån och åkte till max med mamma.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 jun, 2012 21:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Minidjuret: ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD BWAHAHAHAH JAG TRÖTTNAR ALDRIG PÅ DEN DÄR! ♥ ♥ ♥ ooooh videoklippet är ju sjukt charmigt xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jun, 2012 21:27 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Minidjuret: ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD BWAHAHAHAH JAG TRÖTTNAR ALDRIG PÅ DEN DÄR! ♥ ♥ ♥ ooooh videoklippet är ju sjukt charmigt xD PRECIS XD Du måste länka videoklippet o.o 26 jun, 2012 21:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Minidjuret: ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD BWAHAHAHAH JAG TRÖTTNAR ALDRIG PÅ DEN DÄR! ♥ ♥ ♥ ooooh videoklippet är ju sjukt charmigt xD PRECIS XD Du måste länka videoklippet o.o Alltså... gudars, om jag ändå satt vid lämplig dator med rätt uppkoppling. Försök googla på fiskmås och nyhetsrapport... tror att aftonbladet haft videon på sin hemsida. Hahah annars får du gå på engelska sökord. Finns ju troligtvis på youtube också (förmodligen därifrån som aftonblaskan lyckats få tag i klippet). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jun, 2012 21:33 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Minidjuret: ![]() Jag. Kan. Inte. Sluta. Skratta X´D HAHAHAHAHAHA XD Ligger nu här själv på mitt rum, men datorn i knät och skrattar galet mycket XD BWAHAHAHAH JAG TRÖTTNAR ALDRIG PÅ DEN DÄR! ♥ ♥ ♥ ooooh videoklippet är ju sjukt charmigt xD PRECIS XD Du måste länka videoklippet o.o Alltså... gudars, om jag ändå satt vid lämplig dator med rätt uppkoppling. Försök googla på fiskmås och nyhetsrapport... tror att aftonbladet haft videon på sin hemsida. Hahah annars får du gå på engelska sökord. Finns ju troligtvis på youtube också (förmodligen därifrån som aftonblaskan lyckats få tag i klippet). Haha det ska jag göra, tack så mycket ♥ 26 jun, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen