@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 jun, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Folk brukar ju skriva tackbrev osv när de blir master of death / master of mugglis..
Men det känns inte riktigt som jag. Så därför skriver jag det här otroligt meningsfulla inlägget: suddenly a bunny on a tank appears ......(\_/) ......( '_' ..../""""""""""""\======░ ▒▓▓█D /"""""""""""""""""""\ \_@_@_@_@_@ / / Master of death ProphecyBat 26 jun, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Back from Spain! c:
26 jun, 2012 18:39 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Why this kolaveri, kolaveri, kolaveri di? Haha, nä, men jag är typ torr i mina ögon
26 jun, 2012 18:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis Folk brukar ju skriva tackbrev osv när de blir master of death / master of mugglis.. Men det känns inte riktigt som jag. Så därför skriver jag det här otroligt meningsfulla inlägget: suddenly a bunny on a tank appears ......(\_/) ......( '_' ..../""""""""""""\======░ ▒▓▓█D /"""""""""""""""""""\ \_@_@_@_@_@ / / Master of death ProphecyBat ![]()
26 jun, 2012 18:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Så himla skönt att få i uppgift att. Vänta på någon, är helt slut efter idag :p
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 jun, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Om en timme ska jag göra efterrätt och under tiden ska jag teckna lite :3 PROMARKERS FTW!
26 jun, 2012 18:51 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Solkatten: Dumma Internet Explorer som sätter igång helt utan anledning -.- Hela tiden. Fuuu. Internet Explorer är allmänt dåligt om man jämför med Chrome och Firefox. Kör på Chrome! 26 jun, 2012 18:55 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Mamma har tjejmiddag och jag har tråkigt på mitt rum. Har lust att sortera min bokhylla MEN JAG GJORDE DET IGÅR och det är för rent för att städa här. Vet inte varför jag gillar att städa men jaa
![]()
26 jun, 2012 19:06 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Finns det någon fin mugglis som har tid att trösta och stötta en liten rädd orolig mugglis?
Snälla skicka en uggla om du är bra på att trösta, stötta och ge fina tips! 26 jun, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen