@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
26 jun, 2012 16:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 jun, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag har inte ätit något alls på ca 29 timmar... O.o
Edit: Eller nej vänta. 53 timmar borde det vara. Tänkte lite fel, har inte ätit sen runt 12:00 i söndags. 26 jun, 2012 16:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-26 kl. 16:50
|
|
scarhead
Lärare |
YOU JUST HATE BEING LEFT BEHIND
CAN STAND THE THOUGHT ABOUT HER BEING MINE GET THE HELL OUT OF MY MIIIIND is it bad att jag har spelat elva minuter av en låttext som inte kom med till en sång hur många gånger som helst 26 jun, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
sa till mig själv att jag kan få chips och dipp om jag går till affären. Går, inte köra bil. Gissa vad det just började göra? Jo, regna!
26 jun, 2012 16:50 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: sa till mig själv att jag kan få chips och dipp om jag går till affären. Går, inte köra bil. Gissa vad det just började göra? Jo, regna! Ödet?...
26 jun, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: sa till mig själv att jag kan få chips och dipp om jag går till affären. Går, inte köra bil. Gissa vad det just började göra? Jo, regna! Ödet?... Dålig karma, helt klart *nickar övertygande* 26 jun, 2012 16:56 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: sa till mig själv att jag kan få chips och dipp om jag går till affären. Går, inte köra bil. Gissa vad det just började göra? Jo, regna! Ödet?... Dålig karma, helt klart *nickar övertygande* Eller så säger vädret att du har chips som ligger gömda någonstans så du ska slippa gå till affären?...
26 jun, 2012 16:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: du har tur! jag vill med ha regn ^^sa till mig själv att jag kan få chips och dipp om jag går till affären. Går, inte köra bil. Gissa vad det just började göra? Jo, regna! ![]()
26 jun, 2012 17:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: Skrivet av EmahS: Skrivet av Borttagen: sa till mig själv att jag kan få chips och dipp om jag går till affären. Går, inte köra bil. Gissa vad det just började göra? Jo, regna! Ödet?... Dålig karma, helt klart *nickar övertygande* Eller så säger vädret att du har chips som ligger gömda någonstans så du ska slippa gå till affären?... jag gömmer inte mat så..nä In other news; Jag är master of death om ett inlägg 26 jun, 2012 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen