@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Det tog 7 månader för mig att få 100 tummar.
och nu på 1½ månad har jag fått 43. Har nog skrivit vettigare inlägg på senaste tiden hah.
26 jun, 2012 14:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Miss_Green: haha jag älskar den låten xd haha kan bero på dansen jag och mina kompsiar gjort till låten xDEn liten röd traktor, som jobbar på. Åkrarnas herre, fast inte så stor. Med Sven vid ratten, blir jobbet bra. En liten röd traktor *tut tut* SÄTT FART! Hahaha ![]()
26 jun, 2012 14:38 |
|
joel9324
Elev |
26 jun, 2012 14:40 |
|
Celebikai
Elev |
26 jun, 2012 14:42 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Miss_Green: haha jag älskar den låten xd haha kan bero på dansen jag och mina kompsiar gjort till låten xD En liten röd traktor, som jobbar på. Åkrarnas herre, fast inte så stor. Med Sven vid ratten, blir jobbet bra. En liten röd traktor *tut tut* SÄTT FART! Hahaha Haha, är den bra eller? ;; ![]()
26 jun, 2012 14:45 |
|
MonsterCookie
Elev |
HAHHAHAH JAG HAR TAGIT ÖVER IDAS MUGGLIS
//OPTIC wolfstar deserved better. 26 jun, 2012 14:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Miss_Green: haha nej den är så kass xD haha men den är rolig xD haha undra om jag kmr ihåg hela xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Miss_Green: haha jag älskar den låten xd haha kan bero på dansen jag och mina kompsiar gjort till låten xD En liten röd traktor, som jobbar på. Åkrarnas herre, fast inte så stor. Med Sven vid ratten, blir jobbet bra. En liten röd traktor *tut tut* SÄTT FART! Hahaha Haha, är den bra eller? ![]()
26 jun, 2012 14:48 |
|
Celebikai
Elev |
DET REGNAR
supermycket. man kan HÖRA regnet och det smattrar inte ens mot fönstret, men man hör ändå. låter som en dusch. ![]()
26 jun, 2012 15:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Celebikai: om du inte vill ha regenet kan du skicka det till mig (a)DET REGNAR supermycket. man kan HÖRA regnet och det smattrar inte ens mot fönstret, men man hör ändå. låter som en dusch. ![]()
26 jun, 2012 15:49 |
|
Sovsvampen
Elev |
asdfg, det känns tungt. Jag vill inte fast jag vill, det är svårt. Det är något jag måste göra, jag vill det men ändå inte.
Åh, vill ha pengar nu.
26 jun, 2012 15:56 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen