Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Skicka meddelande om du vill babbla av dig! Jag är öppen för klagomål Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö. jag har direkt inget klaga över, är sådär superlycklig
6 okt, 2012 19:58 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Vad har hänt???? Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Skicka meddelande om du vill babbla av dig! Jag är öppen för klagomål Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö. jag har direkt inget klaga över, är sådär superlycklig 6 okt, 2012 20:00 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Vad har hänt???? Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Skicka meddelande om du vill babbla av dig! Jag är öppen för klagomål Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö. jag har direkt inget klaga över, är sådär superlycklig Alltså världens underbaraste kille är typ min, och jag är bara så lycklig så asdfghklj
6 okt, 2012 20:13 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Ginnyy: OMG OMG OMG OMG OMG tell me all about him!! Tell me all about you guys!!!Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Vad har hänt???? Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Skicka meddelande om du vill babbla av dig! Jag är öppen för klagomål Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö. jag har direkt inget klaga över, är sådär superlycklig Alltså världens underbaraste kille är typ min, och jag är bara så lycklig så asdfghklj 6 okt, 2012 20:14 |
|
ikka
Elev |
Ginnyy: ÅÅH!
Önskar att jag kunde vara glad för min egen skulle också. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 okt, 2012 20:20 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: OMG OMG OMG OMG OMG tell me all about him!! Tell me all about you guys!!! Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Vad har hänt???? Skrivet av superman: Skrivet av Ginnyy: Skicka meddelande om du vill babbla av dig! Jag är öppen för klagomål Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö. jag har direkt inget klaga över, är sådär superlycklig Alltså världens underbaraste kille är typ min, och jag är bara så lycklig så asdfghklj Såhär varje år börjar nytt folk på skolan, jag att vi skulle vara snälla och lära känna de nya ettorna, så vi tog med typ två utav dem till busstationen, och här kommer han in.. Vi hade sådär supertrevligt och sen när vi skulle säga hej då så kramade han om mig, på riktigt och sa att jag verkade vara en helt underbar människa. Hade ganska svårt får att släppa honom sen och blev ganska fort väldigt förälskad. Sen så skulle jag söka upp honom på facebook, och upptäcker att han har flickvän... Ha ha. Nej men vi fortsatte bli superbra kompisar, och hej, han är sötast i världen. Sen kunde jag få sms där han undrar vad jag skulle göra om han kysste mig. Och sen bara några dagar efter det så berättar han att han och hans flickvän har en paus. Och och och i tisdags så följde jag honom till teatern och så så kysste han mig och asdfghjkl och sen dess har allt varit så hmla bra och allting är så fint och bra och fint och bäst och jag är typ lyckligast och ah alltså asdfgjllk Hej Ellen ikka varför är du inte glad för din skull? ♥
6 okt, 2012 20:47 |
|
ikka
Elev |
Ginnyy: Det är ganska patetiskt egentligen, men mitt försök att starta pokekrig på facebook misslyckades efter två pokear xD
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 okt, 2012 20:50 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: och då tycker du att han ska låta dig vara?Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: ursäkte jag kanske är en idiot men vad menar du? Okej, killen jag gillar och att par andra hade ett " Facebook War" och då skrev han att jag och enn anna kille var ihop. Liksom, please låt mig vara! Om man säger så här. Killen jag gillar skrev på facebook att jag ver ihop med hans kompis.
6 okt, 2012 20:54 |
|
superman
Elev |
Ginnyy, qfuekjawlöD<flbsökadKDJSAÖDkjwr<oiule!!!!!!!!!!
OH MY LORD TOJJA, JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL! Han låter underbar och hemskt fin och asdfghjkl indeed!!! 6 okt, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: och då tycker du att han ska låta dig vara? Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: ursäkte jag kanske är en idiot men vad menar du? Okej, killen jag gillar och att par andra hade ett " Facebook War" och då skrev han att jag och enn anna kille var ihop. Liksom, please låt mig vara! Om man säger så här. Killen jag gillar skrev på facebook att jag ver ihop med hans kompis. Ja. Eller han brukar ropa i korridoren att vi är hopp och på gympan sa han hela tidne att killen ville dansa med mig och ta mig på rumpan -.-´ 6 okt, 2012 21:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen