Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad var det senaste du sa?

Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?

1 2 3 ... 568 569 570 ... 771 772 773
Användare Inlägg
DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av 123vilde453:

Jag sa "ha", precis innan jag skrev här hade jag sagt ha, så det var inte alls spam, i denna tråd ska man ju skriva det man senast sa. Eller vad det något annat?

Jag förstår det. Och även om det var det senaste du sa så kan du inte skriva i en tråd stup i kvarten med alla små korta ord du sagt.
Det blir liksom taskigt mot de medlemmar som skriver långa genomtänkta inlägg.

Så även om du nyss sa "mmm" Så avråder jag dig från att skriva bara det i ett inlägg.
Vill du skriva sånna inlägg får du göra det i quidditchplanen, självfallet i en tråd som passar för ändamålet.
Förklara istället varför du så "ha", då blir det inte spam längre. ^^

1 jul, 2013 17:20

ikka
Elev

Avatar


Sjöng "but that will never happen"
Senaste jag sa var väl "okej" tror jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

1 jul, 2013 17:35

123vilde453
Elev

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av 123vilde453:

Jag sa "ha", precis innan jag skrev här hade jag sagt ha, så det var inte alls spam, i denna tråd ska man ju skriva det man senast sa. Eller vad det något annat?

Jag förstår det. Och även om det var det senaste du sa så kan du inte skriva i en tråd stup i kvarten med alla små korta ord du sagt.
Det blir liksom taskigt mot de medlemmar som skriver långa genomtänkta inlägg.

Så även om du nyss sa "mmm" Så avråder jag dig från att skriva bara det i ett inlägg.
Vill du skriva sånna inlägg får du göra det i quidditchplanen, självfallet i en tråd som passar för ändamålet.
Förklara istället varför du så "ha", då blir det inte spam längre. ^^


Okej, jag sa Ha för jag tycker det lät så gulligt när Lisas (MissLisibell) kompis Lina sa "ha". Ska jag typ skriva så?

TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig!

1 jul, 2013 17:36

Borttagen

Avatar


Jahapp... Själv igen då.

1 jul, 2013 17:54

123vilde453
Elev

Avatar


"Draco" För pappa frågade vad jag läste och det var Draco memorid

TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig!

1 jul, 2013 17:57

Filifjonkan
Elev

Avatar


Aj, helvete! haha

evak forever.

1 jul, 2013 18:05

123vilde453
Elev

Avatar


"YES" Hittade värsta kapet på marknaden

TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig!

1 jul, 2013 18:06

Borttagen

Avatar


"Inte själv längre! Haha"

1 jul, 2013 18:13

123vilde453
Elev

Avatar


Ööööö, okej

Min bror frågade mig en sak

TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig!

1 jul, 2013 18:13

Siriusis
Elev

Avatar


"poor you, poor poor you" -.-

Hai

1 jul, 2013 18:32

1 2 3 ... 568 569 570 ... 771 772 773

Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?

Du får inte svara på den här tråden.