Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av 123vilde453: Jag sa "ha", precis innan jag skrev här hade jag sagt ha, så det var inte alls spam, i denna tråd ska man ju skriva det man senast sa. Eller vad det något annat? Jag förstår det. Och även om det var det senaste du sa så kan du inte skriva i en tråd stup i kvarten med alla små korta ord du sagt. Det blir liksom taskigt mot de medlemmar som skriver långa genomtänkta inlägg. Så även om du nyss sa "mmm" Så avråder jag dig från att skriva bara det i ett inlägg. Vill du skriva sånna inlägg får du göra det i quidditchplanen, självfallet i en tråd som passar för ändamålet. Förklara istället varför du så "ha", då blir det inte spam längre. ^^ 1 jul, 2013 17:20 |
|
ikka
Elev |
Sjöng "but that will never happen"
Senaste jag sa var väl "okej" tror jag. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 jul, 2013 17:35 |
|
123vilde453
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av 123vilde453: Jag sa "ha", precis innan jag skrev här hade jag sagt ha, så det var inte alls spam, i denna tråd ska man ju skriva det man senast sa. Eller vad det något annat? Jag förstår det. Och även om det var det senaste du sa så kan du inte skriva i en tråd stup i kvarten med alla små korta ord du sagt. Det blir liksom taskigt mot de medlemmar som skriver långa genomtänkta inlägg. Så även om du nyss sa "mmm" Så avråder jag dig från att skriva bara det i ett inlägg. Vill du skriva sånna inlägg får du göra det i quidditchplanen, självfallet i en tråd som passar för ändamålet. Förklara istället varför du så "ha", då blir det inte spam längre. ^^ Okej, jag sa Ha för jag tycker det lät så gulligt när Lisas (MissLisibell) kompis Lina sa "ha". Ska jag typ skriva så? TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 17:36 |
|
Borttagen
|
Jahapp... Själv igen då.
1 jul, 2013 17:54 |
|
123vilde453
Elev |
"Draco" För pappa frågade vad jag läste och det var Draco memorid
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 17:57 |
|
Filifjonkan
Elev |
Aj, helvete! haha
evak forever. 1 jul, 2013 18:05 |
|
123vilde453
Elev |
"YES" Hittade värsta kapet på marknaden
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
"Inte själv längre! Haha"
1 jul, 2013 18:13 |
|
123vilde453
Elev |
Ööööö, okej
Min bror frågade mig en sak TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 18:13 |
|
Siriusis
Elev |
"poor you, poor poor you" -.-
Hai 1 jul, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen