UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Max + Warren? Pffft! Nej tack!
Okej många kommer säkert hålla med mig, men i varenda gameplay verkar ju alla sitta och "aww"a varje gång dom har ett moment. I say hell no. Pricefield ftw!! ♥
27 okt, 2017 23:27 |
|
Borttagen
|
Kaffe är överskattat
5 nov, 2017 12:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 nov, 2017 12:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt...Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv 5 nov, 2017 12:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt... Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv Tyckte jsg med då jag var liten "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 nov, 2017 12:33 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt... Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv Tyckte jsg med då jag var liten Har smakat kaffe flera gånger och har aldrig gillat det Och jag är ändå 19...
5 nov, 2017 12:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt... Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv Tyckte jsg med då jag var liten Har smakat kaffe flera gånger och har aldrig gillat det Och jag är ändå 19... Tror det är en sak man vänjer sig vid. Det började med en sällskapssak när man har rast och så Men tycker man inte om det är det bara onödigt att vänja sig vid det. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 nov, 2017 12:40 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt... Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv Tyckte jsg med då jag var liten Har smakat kaffe flera gånger och har aldrig gillat det Och jag är ändå 19... Tror det är en sak man vänjer sig vid. Det började med en sällskapssak när man har rast och så Men tycker man inte om det är det bara onödigt att vänja sig vid det. Känner också så. Vet att det är väldigt beroendeframkallande när man har vant sig så jag håller mig helst borta
5 nov, 2017 12:42 |
|
Emmi
Prefekt |
5 nov, 2017 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt... Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv Tyckte jsg med då jag var liten Har smakat kaffe flera gånger och har aldrig gillat det Och jag är ändå 19... Tror det är en sak man vänjer sig vid. Det började med en sällskapssak när man har rast och så Men tycker man inte om det är det bara onödigt att vänja sig vid det. Känner också så. Vet att det är väldigt beroendeframkallande när man har vant sig så jag håller mig helst borta 22 år, universitetsstudent och dricker ännu inte kaffe! Så du är inte ensam. 5 nov, 2017 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen