One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HEJ FELLOW DIRECTIONERS!
Kan man byta namn i directioner's family? :' 19 jul, 2012 23:45 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2012 08:59 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
sötalillaarasara är världens snällaste. Fick en tröja med Louis på i onsdags. Hon hade köpt den när hon var i USA.
Har ingen bild och hittade ingen bra på google, men T-shirten var iaf superfin!
20 jul, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
alltså jag gillar derans musik men älskar dem inte så jag slutar att bevaka denna tråd för jag kan typ ingenting! sorry!
20 jul, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: alltså jag gillar derans musik men älskar dem inte så jag slutar att bevaka denna tråd för jag kan typ ingenting! sorry! Förädare 20 jul, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: alltså jag gillar derans musik men älskar dem inte så jag slutar att bevaka denna tråd för jag kan typ ingenting! sorry! Förädare Jag är ingen förädare bara att jag inte kan något, jag har inget intresse för dem! 20 jul, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: alltså jag gillar derans musik men älskar dem inte så jag slutar att bevaka denna tråd för jag kan typ ingenting! sorry! Förädare Jag är ingen förädare bara att jag inte kan något, jag har inget intresse för dem! Jag vet... Men endå 20 jul, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: alltså jag gillar derans musik men älskar dem inte så jag slutar att bevaka denna tråd för jag kan typ ingenting! sorry! Förädare Jag är ingen förädare bara att jag inte kan något, jag har inget intresse för dem! Jag vet... Men endå Hehe!...... 20 jul, 2012 16:24 |
|
Bombarda
Elev |
![]() Finner inga ord om hur mycket jag hatar när folk skriver att det hatar någon!! Vad är hela poängen med det, hon kommer ju dessutom inte gilla han mer efter att hon sagt det? Han blir inte snyggare heller om hon nu tror det... Asså seriöst För mig är han super fin och har en jätte vacker röst Kärlek till alla! 21 jul, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bombarda: ![]() Finner inga ord om hur mycket jag hatar när folk skriver att det hatar någon!! Vad är hela poängen med det, hon kommer ju dessutom inte gilla han mer efter att hon sagt det? Han blir inte snyggare heller om hon nu tror det... Asså seriöst För mig är han super fin och har en jätte vacker röst To quote him: “Frankly, I don't care what the others say. So don't ever worry about me, I'm the most carefree mofo in the world!” Niall James Horan, we love you ♥ 21 jul, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen