@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
26 jun, 2012 00:04 |
|
Optic
Elev |
Ekkiis åhh herregud
fast jättemånga av mina är oaktiva som jag bara vill hålla reda på... 26 jun, 2012 00:04 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Haha jo det är en barnfilm men den är väldigt ologisk xD haha de är mer än en komedi xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: de roliga var att jag hade för mig att den var bra men nu xD jag menar bara grejen att de fångar människor i säckar är så skrattretande Skrivet av Cara Riddle: Precis sett Barbie prinsessan och tiggar flickan och ja jag har precis sågat sönder filmen xD Haha xD Spoiler: Tryck här för att visa! Say what!? Wait! Jag kan bara föreställa mig hur sjukt det måste se ut xD Vänta - va? Är det inte en barnfilm, eller va? Jag fattar ingenting xD ![]()
26 jun, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Optic: Haha, jo, samma här. ^^Ekkiis åhh herregud fast jättemånga av mina är oaktiva som jag bara vill hålla reda på... Fast jag tror att minst hälften av alla mina bevakade trådar är väldigt onödiga och gamla, som jag liksom inte behöver bevaka längre, haha. :s 26 jun, 2012 00:08 |
|
Korra
Elev |
26 jun, 2012 00:10 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
26 jun, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
Oh. More mean comments and hate from anonymous people on tumblr.
Lovely. Not. Självförtroendet stiger ju ''verkligen'' av det också. Asså snälla. Jag orkar inte. </3 26 jun, 2012 00:30 |
|
leumas vän
Elev |
26 jun, 2012 00:37 |
|
MissWentz
Elev |
26 jun, 2012 00:38 |
|
Borttagen
|
... Någon som vet hur man svarar tillbaka till någon på tumblr som har ''replied'' på ens post?
Eh, rörig mening men hoppas ni förstår. x-x 26 jun, 2012 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen