@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Ronald Weasley: Jag har 15 bevakade trådar... xD lolz Jag har ca. 90.... O, god! 25 jun, 2012 23:44 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Optic: Skrivet av Ronald Weasley: Jag har 15 bevakade trådar... xD lolz Jag har ca. 90.... O, god! HEHE Kollade exakt nu och det var 104 st :s 25 jun, 2012 23:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Optic: Skrivet av Ronald Weasley: Jag har 15 bevakade trådar... xD lolz Jag har ca. 90.... O, god! HEHE Kollade exakt nu och det var 104 st :s OMG! 25 jun, 2012 23:51 |
|
Flumm
Elev |
Jag har så jäkla mycket extra energi över men kan inte göra någon nytta av den när alla andra i huset sover och så regnar det där ute.
![]() ![]()
25 jun, 2012 23:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 23:53 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Precis sett Barbie prinsessan och tiggar flickan och ja jag har precis sågat sönder filmen xD Haha xD Spoiler: Tryck här för att visa! 25 jun, 2012 23:55 |
|
Tonks_xD
Elev |
25 jun, 2012 23:55
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-25 kl. 23:57
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: de roliga var att jag hade för mig att den var bra men nu xD jag menar bara grejen att de fångar människor i säckar är så skrattretande Skrivet av Cara Riddle: Precis sett Barbie prinsessan och tiggar flickan och ja jag har precis sågat sönder filmen xD Haha xD Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
25 jun, 2012 23:56 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: de roliga var att jag hade för mig att den var bra men nu xD jag menar bara grejen att de fångar människor i säckar är så skrattretande Skrivet av Cara Riddle: Precis sett Barbie prinsessan och tiggar flickan och ja jag har precis sågat sönder filmen xD Haha xD Spoiler: Tryck här för att visa! Say what!? Wait! Jag kan bara föreställa mig hur sjukt det måste se ut xD Vänta - va? Är det inte en barnfilm, eller va? Jag fattar ingenting xD 25 jun, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Optic: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Optic: Skrivet av Ronald Weasley: Jag har 15 bevakade trådar... xD lolz Jag har ca. 90.... O, god! HEHE Kollade exakt nu och det var 104 st :s OMG! ... Nu kände jag mig tvungen att räkna mina också, haha. Jag bevakar... 230 trådar. OJ HERREGUD, WTF. Jag borde nog ta och ränsa dem snart.. Omg... Trodde inte att jag hade så många. O.o 26 jun, 2012 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen