@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av scarhead: asså vissa människor vill man bara lägga under bussen och köra över!! hon rår inte för att hon ser ut som hon gör! men det som stör mig mest är att ingen gör något http://www.youtube.com/watch?v=l93wAqnPQwk åh fyfan vad arg jag blir av den här videon. de sitter och säger massor med elaka saker och han som filmar sitter och skrattar åt det och även om hon gråter framför dem så fortsätter de. urgh. ![]()
25 jun, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av scarhead: asså vissa människor vill man bara lägga under bussen och köra över!! hon rår inte för att hon ser ut som hon gör! men det som stör mig mest är att ingen gör något http://www.youtube.com/watch?v=l93wAqnPQwk åh fyfan vad arg jag blir av den här videon. de sitter och säger massor med elaka saker och han som filmar sitter och skrattar åt det och även om hon gråter framför dem så fortsätter de. urgh. Civilkurage - ordet ingen riktigt vågar praktisera i verkligheten 25 jun, 2012 17:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: verkligen!! jag hade så sagt åt dem att sluta!! Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av scarhead: asså vissa människor vill man bara lägga under bussen och köra över!! hon rår inte för att hon ser ut som hon gör! men det som stör mig mest är att ingen gör något http://www.youtube.com/watch?v=l93wAqnPQwk åh fyfan vad arg jag blir av den här videon. de sitter och säger massor med elaka saker och han som filmar sitter och skrattar åt det och även om hon gråter framför dem så fortsätter de. urgh. Civilkurage - ordet ingen riktigt vågar praktisera i verkligheten ![]()
25 jun, 2012 17:55 |
|
Solkatten
Elev |
Vissa personer går mig verkligen på nerverna.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Omg.. När jag var i Södertälje för några dagar sedan med min mamma så skulle hon handla på Willy's och då väntade jag i bilen. Mitt emot mig på andra sidan vägen så stog det en kille som såg ut som Leonard Löfstrand och sålde jordgubbar. Jag fick typ värsta chocken först när jag trodde att det var han men sen insåg jag att det inte var han, haha.. :s
Sen när min mamma kom så: Hon: Har du haft det trevligt här? Jag: Nej inte speciellt, hurså? Hon: Har du spanat in den söta jordgubbskillen där borta? Jag: Wtf? Nej. Hon: Jo, erkänn. Du tycker att han är söt? Jag: Meh, mm. Han ser ut som Leonard från Idol så jag trodde att det var han först. Hon: Ja, skyll bara på att det var därför du tittade på honom. ... Asså? Omg.. Hur kan man INTE titta på en person som är mitt emot en när man sitter i bilen och är helt awkward? Herregud.. Jaja, hon är alltid sådär om killar. När vi går förbi någon ''söt kille'' på stan eller att någon kille står brevid mig i matkön på någon kyrssning(tar upp detta då jag precis har varit på en kryssning..) så blir hon sådär och tror att jag blir störtförälskad i dem. Herregud säger jag bara. 25 jun, 2012 19:18 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 19:23 |
|
Solkatten
Elev |
25 jun, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Nu måste jag lösa det här problemet som Goodkind säger tänk på lösningen inte problemet Sluta citera det jag just läste. Du är läskig 25 jun, 2012 19:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: MoHahaha jag är skillad Skrivet av Cara Riddle: Nu måste jag lösa det här problemet som Goodkind säger tänk på lösningen inte problemet Sluta citera det jag just läste. Du är läskig ![]()
25 jun, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: MoHahaha jag är skillad Skrivet av Cara Riddle: Nu måste jag lösa det här problemet som Goodkind säger tänk på lösningen inte problemet Sluta citera det jag just läste. Du är läskig Njaa, har läst 140 sidor i första boken so far. men den är bra 25 jun, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen