Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
månbarnet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej. En vän skickade den här bilden till mig på facebook. Tänkte dela med mig av den. Någon annan som ofta har det här problemet? Jag har (inte nu längre dock pga graviditet 3 okt, 2012 07:03 |
|
LaylaCatcher
Elev |
^^Smart
Imagination and dreaming is my life 3 okt, 2012 09:25 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2012 09:31 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anapneo: Skrivet av Ginnyy: Girls, hur ser ni på åldersskillnader i ett förhållande? Skulle ni t ex kunna vara tillsammans med någon som är två år yngre än er själva? Vad skulle ni tycka om någon annan skulle ha en pojkvän som är två år yngre en den själv? Jag skulle nog inte kunna vara tillsammans med en kille som är två år yngre än mig just nu, på grund av mognads själ. Jag är 15 och mellan 13 och 15 åldras man mycket, man mognar något enormt. Hade jag varit 20 kanske, så skulle det nog inte spela någon roll. Jag skulle kunna tänka mig att vara tillsammans med någon som är två år äldre dock, eftersom jag egentligen är väldigt mogen för min ålder och kommer bättre överrens med folk som är 1/2 år äldre än mig. Jag tycker att ålder är en siffra och att mognaden är det som avgör - inte åldern. Jag är två(typ) år yngre och du hade kunant vara tillsammans med mig rightt Jamen alltså lugnt zmeysan ♥3333 men du är ju typ mognare än mig så det är ju ingen skillnad heheheheh ♥33333 visste det ska vi bli i hopp :ppppp ♥3333 jahmen lught hjärtissss ♥3333
4 okt, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Seriöst, vet inte vem det är jag gillar...
5 okt, 2012 14:38 |
|
Kedjebrev
Elev |
HAN GILLADE MIN PROFILBILD OKEJ JAG DÖR FÖR HAN BRUKAR ANNARS BARA GILLA FOLK MED UPPUSHADE BRÖST TYP OCH ÅÅÅH ♥
http://Kaosregn.blogg.se
6 okt, 2012 15:44 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: ursäkte jag kanske är en idiot men vad menar du?Okej, killen jag gillar och att par andra hade ett " Facebook War" och då skrev han att jag och enn anna kille var ihop. Liksom, please låt mig vara!
6 okt, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: ursäkte jag kanske är en idiot men vad menar du? Okej, killen jag gillar och att par andra hade ett " Facebook War" och då skrev han att jag och enn anna kille var ihop. Liksom, please låt mig vara! Om man säger så här. Killen jag gillar skrev på facebook att jag ver ihop med hans kompis. 6 okt, 2012 19:08 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Him with the big H? xDHAN GILLADE MIN PROFILBILD OKEJ JAG DÖR FÖR HAN BRUKAR ANNARS BARA GILLA FOLK MED UPPUSHADE BRÖST TYP OCH ÅÅÅH ♥ 6 okt, 2012 19:29 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skicka meddelande om du vill babbla av dig! Jag är öppen för klagomål Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö. 6 okt, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen