Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"oh my fucking god I am so awesome"
1 jul, 2013 12:56 |
|
Flismos
Elev |
''då går jag ner''
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 jul, 2013 15:07 |
|
Flismos
Elev |
''puss puss älskar dej hej''
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 jul, 2013 16:47 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av 123vilde453: ha Det där räknas som spamm. När du bara skriver enstaka ord eller smilisar måste staff ta bort dina inlägg. De för inte diskussionen vidare och är inte tillåtna. Du borde titta till regel fyra lite. Hoppas du förstår. ^^ 1 jul, 2013 16:54 |
|
Siriusis
Elev |
"Oj...hur ska jag svara på det ?"
Hai 1 jul, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
"JUPP! Jag vet vem som är mördar'n
1 jul, 2013 17:03 |
|
Siriusis
Elev |
"WE'LL CARRY ON!"
Hai 1 jul, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
"AAAHH, NÅGON HAR DELAT MIG!!"
- några sekunder senare- "Oj, det var visst jag själv.. he he..." 1 jul, 2013 17:07 |
|
Flismos
Elev |
''Aj %&¤"@(!)''
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 jul, 2013 17:07 |
|
123vilde453
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av 123vilde453: ha Det där räknas som spamm. När du bara skriver enstaka ord eller smilisar måste staff ta bort dina inlägg. De för inte diskussionen vidare och är inte tillåtna. Du borde titta till regel fyra lite. Hoppas du förstår. ^^ Jag sa "ha", precis innan jag skrev här hade jag sagt ha, så det var inte alls spam, i denna tråd ska man ju skriva det man senast sa. Eller vad det något annat? TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen