UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä!
-.- 25 okt, 2017 15:53 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Yeah. Det är liksom... Expectations ![]() Reality ![]()
25 okt, 2017 16:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Yeah. Det är liksom... Expectations ![]() Reality Eller huur!! typ så ja -.- det e så himla trist.... nu vill jag bara att snön kommer så det blir lite ljusare ute! och mysigare 25 okt, 2017 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xDJag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- 25 okt, 2017 16:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xD Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Då kan jag skicka allt regn och allt gegg till dig då? ;D 25 okt, 2017 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Geggat får du behålla men regnet tar jag x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xD Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Då kan jag skicka allt regn och allt gegg till dig då? ;D 25 okt, 2017 19:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Geggat får du behålla men regnet tar jag x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xD Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Då kan jag skicka allt regn och allt gegg till dig då? ;D Haha xD Well försvinner regnet försvinner väl gegget också antar jag så varsågod *skickar regn* 25 okt, 2017 19:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Geggat får du behålla men regnet tar jag x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xD Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Då kan jag skicka allt regn och allt gegg till dig då? ;D Haha xD Well försvinner regnet försvinner väl gegget också antar jag så varsågod *skickar regn* *tar emot all regn så det ösregnar ännu mer* Tack! Det var ett nöje att göra en affär med dig! 25 okt, 2017 19:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Geggat får du behålla men regnet tar jag x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xD Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Då kan jag skicka allt regn och allt gegg till dig då? ;D Haha xD Well försvinner regnet försvinner väl gegget också antar jag så varsågod *skickar regn* *tar emot all regn så det ösregnar ännu mer* Tack! Det var ett nöje att göra en affär med dig! Haha 25 okt, 2017 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Geggat får du behålla men regnet tar jag x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Hehe, jag gillar när det är grått och regnigt xD Jag tycker inte alls om hösten! OKej, träden är väl fina sådär i början men sen är allt bara grått, trist, regnit, geggigt och blä! -.- Då kan jag skicka allt regn och allt gegg till dig då? ;D Haha xD Well försvinner regnet försvinner väl gegget också antar jag så varsågod *skickar regn* *tar emot all regn så det ösregnar ännu mer* Tack! Det var ett nöje att göra en affär med dig! Haha Har tyvärr ingen solsken men du kan få 3 plusgrader av oss Det är 10 plusgrader. Vad har ni i din stad? 25 okt, 2017 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen