@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny_ginny
Elev |
25 jun, 2012 14:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det kan ta ett tag att våga berätta. De tog mig nästan fem år innan jag berättade för någon Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det gör inget att du skrev så långt ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Får jag fråga vad?? ^^ Om två dagar är det två månader sedan. Varför var jag så dum att jag ens provade det? Nu kommer jag aldrig kunna sluta känns det som. Ehm, ja, visst. Det var då jag skar mig för första gången. Nu kan jag knappt gå en dag utan att göra det, det har blivit så beroendeframkallande. Känner mig tvungen att fortsätta varje dag, om jag inte har varit hemma någon dag/några dagar så är det första jag gör när jag kommer hem att slänga mig mot kniven eller saxen. Önskar att jag kunde kontrollera det, men jag kan inte det, jag har blivit så himla beroende. Försöker att hålla mig till bara en del av min kropp för att det ska bli enklare att dölja, men snart kommer det antagligen sprida sig ändå, nu när jag inte kan kontrollera det helt. Har alltid något vasst i mitt rum numera, för att kunna göra det utan att mina föräldrar märker något alls. Lätt som en plätt, de märker ingenting, tar bara med mig föremålet till badrummet för att skölja av blodet när jag är klar och sen rusar jag iväg tillbaka till mitt rum. Men jag orkar inte. Orkar inte fortsätta. Orkar inte behöva dölja såren. Orkar inte behöva komma med förklaringar. Orkar inte någonting, vill bara försvinna. .. Förlåt för att jag skrev så mycket, kunde bara ha svarat med en enda simpel mening. Mitt tips är att prata med någon, en vän, förälder lr kurator Och varje gång du känner för att skära dig så pratar du med den här personen så får h*n försöka få dig på andra tankar och att du på så sätt kanske kan sluta. Sen är det andra tipset att gå till botten med problemen som gör att du skär dig Du kan alltid uggla om det är något ♥ Ja.. Försöker bygga upp modet till att berätta för/prata med någon om det, men det går verkligen inte. Får hoppas att jag iallafall någon gång i framtiden lyckas göra det. =/ Tack, ska komma ihåg det! ♥ Du kan ju allid prata med nån du litar på här på mugglis Ja gör det ![]()
25 jun, 2012 15:01 |
|
ol!v!a
Elev |
haha! 25 jun, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Ja, har ''använt'' mugglis ett fåtal gånger för att skriva av mig, och har även skickat ugglor till några då och då. Fast har inte gjort det på ett tag då jag bara känner mig awkward och att allt blir så awkward när man ugglar/skriver med mig. :s
25 jun, 2012 15:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mugglis är underbart när man behöver det Cara Riddle: Ja, har ''använt'' mugglis ett fåtal gånger för att skriva av mig, och har även skickat ugglor till några då och då. Fast har inte gjort det på ett tag då jag bara känner mig awkward och att allt blir så awkward när man ugglar/skriver med mig. :s Du får försöka hitta dem som kan hjälpa dig och de som bryr sig och som kan hjälpa dig Nej det tror jag inte ![]()
25 jun, 2012 15:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Här sitter man och lockar håret och är awesome
Någon som vill uggleposta btw? XD 25 jun, 2012 15:16 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet om forumet på Pottersajten fortfarande är aktivt?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Här sitter man och lockar håret och är awesome Någon som vill uggleposta btw? XD ... Lockar håret?! O____O 25 jun, 2012 15:44 |
|
baramin
Elev |
MUGGLIS JAG HAR FÅTT VÄRSTA OFFICIELLA BREVET FRÅN SKOTTLAND. Vägar inte öppna.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 jun, 2012 15:49 |
|
Celebikai
Elev |
25 jun, 2012 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen