@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Now I officially ship L with Light and Mello with Near. 8D ♥
Wtf is wrong with me? Oh well.. 25 jun, 2012 14:41 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill också veta det här med 000
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 14:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det gör inget att du skrev så långt ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Får jag fråga vad?? ^^ Om två dagar är det två månader sedan. Varför var jag så dum att jag ens provade det? Nu kommer jag aldrig kunna sluta känns det som. Ehm, ja, visst. Det var då jag skar mig för första gången. Nu kan jag knappt gå en dag utan att göra det, det har blivit så beroendeframkallande. Känner mig tvungen att fortsätta varje dag, om jag inte har varit hemma någon dag/några dagar så är det första jag gör när jag kommer hem att slänga mig mot kniven eller saxen. Önskar att jag kunde kontrollera det, men jag kan inte det, jag har blivit så himla beroende. Försöker att hålla mig till bara en del av min kropp för att det ska bli enklare att dölja, men snart kommer det antagligen sprida sig ändå, nu när jag inte kan kontrollera det helt. Har alltid något vasst i mitt rum numera, för att kunna göra det utan att mina föräldrar märker något alls. Lätt som en plätt, de märker ingenting, tar bara med mig föremålet till badrummet för att skölja av blodet när jag är klar och sen rusar jag iväg tillbaka till mitt rum. Men jag orkar inte. Orkar inte fortsätta. Orkar inte behöva dölja såren. Orkar inte behöva komma med förklaringar. Orkar inte någonting, vill bara försvinna. .. Förlåt för att jag skrev så mycket, kunde bara ha svarat med en enda simpel mening. Mitt tips är att prata med någon, en vän, förälder lr kurator Och varje gång du känner för att skära dig så pratar du med den här personen så får h*n försöka få dig på andra tankar och att du på så sätt kanske kan sluta. Sen är det andra tipset att gå till botten med problemen som gör att du skär dig Du kan alltid uggla om det är något ♥ ![]()
25 jun, 2012 14:47 |
|
Ingis
Elev |
25 jun, 2012 14:48 |
|
Solkatten
Elev |
Det regnade utan uppehåll hela dagen igår, hela dagen idag och det ska typ fortsätta så här nästan hela denna veckan "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 14:49 |
|
Ingis
Elev |
25 jun, 2012 14:50 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tillhör egentligen Slytherin och inte Hufflepuff ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 14:55 |
|
ol!v!a
Elev |
det ösregnar ute och jag gick ut! smart va? 25 jun, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det gör inget att du skrev så långt ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Får jag fråga vad?? ^^ Om två dagar är det två månader sedan. Varför var jag så dum att jag ens provade det? Nu kommer jag aldrig kunna sluta känns det som. Ehm, ja, visst. Det var då jag skar mig för första gången. Nu kan jag knappt gå en dag utan att göra det, det har blivit så beroendeframkallande. Känner mig tvungen att fortsätta varje dag, om jag inte har varit hemma någon dag/några dagar så är det första jag gör när jag kommer hem att slänga mig mot kniven eller saxen. Önskar att jag kunde kontrollera det, men jag kan inte det, jag har blivit så himla beroende. Försöker att hålla mig till bara en del av min kropp för att det ska bli enklare att dölja, men snart kommer det antagligen sprida sig ändå, nu när jag inte kan kontrollera det helt. Har alltid något vasst i mitt rum numera, för att kunna göra det utan att mina föräldrar märker något alls. Lätt som en plätt, de märker ingenting, tar bara med mig föremålet till badrummet för att skölja av blodet när jag är klar och sen rusar jag iväg tillbaka till mitt rum. Men jag orkar inte. Orkar inte fortsätta. Orkar inte behöva dölja såren. Orkar inte behöva komma med förklaringar. Orkar inte någonting, vill bara försvinna. .. Förlåt för att jag skrev så mycket, kunde bara ha svarat med en enda simpel mening. Mitt tips är att prata med någon, en vän, förälder lr kurator Och varje gång du känner för att skära dig så pratar du med den här personen så får h*n försöka få dig på andra tankar och att du på så sätt kanske kan sluta. Sen är det andra tipset att gå till botten med problemen som gör att du skär dig Du kan alltid uggla om det är något ♥ Ja.. Försöker bygga upp modet till att berätta för/prata med någon om det, men det går verkligen inte. Får hoppas att jag iallafall någon gång i framtiden lyckas göra det. =/ Tack, ska komma ihåg det! ♥ 25 jun, 2012 14:58 |
|
ol!v!a
Elev |
det ösregnar ute och jag gick ut! smart va? 25 jun, 2012 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen