@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 14:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 25 jun, 2012 14:03 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag får inte :'(
25 jun, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Får jag fråga vad?? ^^ Om två dagar är det två månader sedan. Varför var jag så dum att jag ens provade det? Nu kommer jag aldrig kunna sluta känns det som. Ehm, ja, visst. Det var då jag skar mig för första gången. Nu kan jag knappt gå en dag utan att göra det, det har blivit så beroendeframkallande. Känner mig tvungen att fortsätta varje dag, om jag inte har varit hemma någon dag/några dagar så är det första jag gör när jag kommer hem att slänga mig mot kniven eller saxen. Önskar att jag kunde kontrollera det, men jag kan inte det, jag har blivit så himla beroende. Försöker att hålla mig till bara en del av min kropp för att det ska bli enklare att dölja, men snart kommer det antagligen sprida sig ändå, nu när jag inte kan kontrollera det helt. Har alltid något vasst i mitt rum numera, för att kunna göra det utan att mina föräldrar märker något alls. Lätt som en plätt, de märker ingenting, tar bara med mig föremålet till badrummet för att skölja av blodet när jag är klar och sen rusar jag iväg tillbaka till mitt rum. Men jag orkar inte. Orkar inte fortsätta. Orkar inte behöva dölja såren. Orkar inte behöva komma med förklaringar. Orkar inte någonting, vill bara försvinna. .. Förlåt för att jag skrev så mycket, kunde bara ha svarat med en enda simpel mening. 25 jun, 2012 14:12 |
|
Solkatten
Elev |
Varje gång när jag knäcker mina fingrar och mina kompisar hör de brukar de om och om säga att fingrarna kommer bli sådär stela när jag blir äldre. Hallå? Det är just därför jag knäcker fingrarna. För att de är stela! Haha, tänk efter lite xD Vill sluta, men kan verkligen inte. Knäcker fingrarna jämt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 14:19 |
|
Borttagen
|
Det är något med ravenclaw iaf
25 jun, 2012 14:31 |
|
ginny_ginny
Elev |
25 jun, 2012 14:32 |
|
joel9324
Elev |
25 jun, 2012 14:33 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag är super blöt!
25 jun, 2012 14:33 |
|
ginny_ginny
Elev |
25 jun, 2012 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen