@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Dumma Internet Explorer som sätter igång helt utan anledning -.- Hela tiden. Fuuu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 12:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-25 kl. 12:44
|
|
scarhead
Lärare |
25 jun, 2012 12:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 12:44 |
|
scarhead
Lärare |
25 jun, 2012 12:49 |
|
kinshaw
Elev |
Tack! Du är typ min gud. Min sushi-gud. Nu slipper jag fundera på vad jag ska äta till lunch ( ![]()
25 jun, 2012 12:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av kinshaw: Always Tack! Du är typ min gud. Min sushi-gud. Nu slipper jag fundera på vad jag ska äta till lunch ( Haha den har jag aldrig hört förut xD haha skall börja kalla mig sushi-guden xD Det är bra ![]()
25 jun, 2012 12:51 |
|
kinshaw
Elev |
Cara Riddle
Någon gång måste vara den första Helt klart ditt nya smeknamn höhö. Eller huuuur! Det är så sjukt gott så jag vet inte vart jag ska ta vägen :' ![]()
25 jun, 2012 12:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Nu brinner jag igen kan folk sluta sätta eld på mig jag kan inte ens släcka den :@ Hihihih "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 12:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av kinshaw: Ja det är sant ^^Cara Riddle Någon gång måste vara den första Helt klart ditt nya smeknamn höhö. Eller huuuur! Det är så sjukt gott så jag vet inte vart jag ska ta vägen :' Haha ja verkligen xD haha och om jag skall vara en Gud kan jag lika väljarna det över sushi Ja jag kan typ äta det jämt och man kan variera det på tusen sätt ![]()
25 jun, 2012 12:55 |
|
kinshaw
Elev |
Jag drömde i natt att typ alla i Umeå dog på grund av en konstig översvämning och jag hade ett lik som satt fast utanför mitt fönster
![]()
25 jun, 2012 12:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen