Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5672 5673 5674 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Jaag är trööööt -.-"

Sov då


kan inte...är på jobb

Och så sitter du inne på Mugglis.
Fy på dig
Men det är väll snart lunch?


men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt..

Jaha, men det var ju bra
Är det kul att jobba som barnflicka?


japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll

Haha vad kul
Men får du lön för att titta på tv?


ja, kan du tänka dej?! lucky me!

Men är hen du ska passsa snäll då?


japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa

25 jun, 2012 10:20

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Jaag är trööööt -.-"

Sov då


kan inte...är på jobb

Och så sitter du inne på Mugglis.
Fy på dig
Men det är väll snart lunch?


men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt..

Jaha, men det var ju bra
Är det kul att jobba som barnflicka?


japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll

Haha vad kul
Men får du lön för att titta på tv?


ja, kan du tänka dej?! lucky me!

Men är hen du ska passsa snäll då?


japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa

Du har tur du

25 jun, 2012 10:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Jaag är trööööt -.-"

Sov då


kan inte...är på jobb

Och så sitter du inne på Mugglis.
Fy på dig
Men det är väll snart lunch?


men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt..

Jaha, men det var ju bra
Är det kul att jobba som barnflicka?


japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll

Haha vad kul
Men får du lön för att titta på tv?


ja, kan du tänka dej?! lucky me!

Men är hen du ska passsa snäll då?


japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa

Du har tur du


jag vet

25 jun, 2012 10:21

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Borttagen:
Jaag är trööööt -.-"

Sov då


kan inte...är på jobb

Och så sitter du inne på Mugglis.
Fy på dig
Men det är väll snart lunch?


men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt..

Jaha, men det var ju bra
Är det kul att jobba som barnflicka?


japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll

Haha vad kul
Men får du lön för att titta på tv?


ja, kan du tänka dej?! lucky me!

Men är hen du ska passsa snäll då?


japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa

Du har tur du


jag vet

Vad bra

25 jun, 2012 10:22

Borttagen

Avatar


Det känns som att det är sent på kvällen.. O.o

Kan mycket väl bero på att jag åkta färja över till Sverige väldigt tidigt imorse och därför kom hem på morgonen(och då kändes det som att det var mitt på dagen pågrund av att vi åkte bil ett tag). :s

Har skitont i min svanskota. </3

25 jun, 2012 10:30

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det känns som att det är sent på kvällen.. O.o

Kan mycket väl bero på att jag åkta färja över till Sverige väldigt tidigt imorse och därför kom hem på morgonen(och då kändes det som att det var mitt på dagen pågrund av att vi åkte bil ett tag). :s

Har skitont i min svanskota. </3

Jag tycker också det känns som kväll eller sen eftermiddag, men det regnar här så det kan ju kanske vara därför

25 jun, 2012 10:32

Solkatten
Elev

Avatar


Det regnade hela dagen igår och ser ut att regna hela dagen idag också o.O Fast tror att det ska regna nästan hela veckan.

~
Hihih, MizzNina är på en sjukt mycket högre level än mig och jag vinner över henne hela tiden

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 jun, 2012 10:57

Cara Riddle
Elev

Avatar


Sushi till lunch

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

25 jun, 2012 12:10

Solkatten
Elev

Avatar


Längtar till ESC 2013! :3 Kommer bli spännande. Hoppas bara vi skickar någon bra låt nästa år också. Hade varit sjukt kul om vi vann igen, hihi x'

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

25 jun, 2012 12:31

kinshaw
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Sushi till lunch


GE MIG!



_____________

Beställde hem smyckesgrejer igår, för första gången på tre månader. Nu har suget efter att tillverka smycken kommit tillbaka och det känns underbart :'D

Särskilt roligt är det ju eftersom jag fått sälja earcuffs till både USA och England de senaste två veckorna. Helt sjukt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

25 jun, 2012 12:40

1 2 3 ... 5672 5673 5674 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.