@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? ja, kan du tänka dej?! Men är hen du ska passsa snäll då? japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa 25 jun, 2012 10:20 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? ja, kan du tänka dej?! Men är hen du ska passsa snäll då? japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa Du har tur du 25 jun, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? ja, kan du tänka dej?! Men är hen du ska passsa snäll då? japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa Du har tur du jag vet 25 jun, 2012 10:21 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? ja, kan du tänka dej?! Men är hen du ska passsa snäll då? japp, men det är två pojkar,7 & 10 år så det är inte så mkt att passa Du har tur du jag vet Vad bra 25 jun, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Det känns som att det är sent på kvällen.. O.o
Kan mycket väl bero på att jag åkta färja över till Sverige väldigt tidigt imorse och därför kom hem på morgonen(och då kändes det som att det var mitt på dagen pågrund av att vi åkte bil ett tag). :s Har skitont i min svanskota. </3 25 jun, 2012 10:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det känns som att det är sent på kvällen.. O.o Kan mycket väl bero på att jag åkta färja över till Sverige väldigt tidigt imorse och därför kom hem på morgonen(och då kändes det som att det var mitt på dagen pågrund av att vi åkte bil ett tag). :s Har skitont i min svanskota. </3 Jag tycker också det känns som kväll eller sen eftermiddag, men det regnar här så det kan ju kanske vara därför 25 jun, 2012 10:32 |
|
Solkatten
Elev |
Det regnade hela dagen igår och ser ut att regna hela dagen idag också o.O Fast tror att det ska regna nästan hela veckan.
~ Hihih, MizzNina är på en sjukt mycket högre level än mig och jag vinner över henne hela tiden "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 10:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 12:10 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till ESC 2013! :3 Kommer bli spännande. Hoppas bara vi skickar någon bra låt nästa år också. Hade varit sjukt kul om vi vann igen, hihi x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 jun, 2012 12:31 |
|
kinshaw
Elev |
GE MIG! _____________ Beställde hem smyckesgrejer igår, för första gången på tre månader. Nu har suget efter att tillverka smycken kommit tillbaka och det känns underbart :'D Särskilt roligt är det ju eftersom jag fått sälja earcuffs till både USA och England de senaste två veckorna. Helt sjukt! ![]()
25 jun, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen