@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 jun, 2012 10:12 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? 25 jun, 2012 10:13 |
|
Smutsen
Elev |
Jag vill få reda på om jag kom in på mitt första val.... aaah... jag orkar inte vänta mer
25 jun, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. 25 jun, 2012 10:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? 25 jun, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll 25 jun, 2012 10:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
25 jun, 2012 10:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? 25 jun, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? ja, kan du tänka dej?! 25 jun, 2012 10:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: kan inte...är på jobb Och så sitter du inne på Mugglis. Fy på dig Men det är väll snart lunch? men jag är barnflicka...så jag behöver inte göra så mkt.. Jaha, men det var ju bra Är det kul att jobba som barnflicka? japp, jag får göra det som jag gör hemma, se på teve, vara på datorn, spela fotboll Haha vad kul Men får du lön för att titta på tv? ja, kan du tänka dej?! Men är hen du ska passsa snäll då? 25 jun, 2012 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen