Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Me tooooooo 26 sep, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Kul Ide!!
27 sep, 2012 07:40 |
|
Julle
Elev |
27 sep, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
MIn bh gör ont
29 sep, 2012 13:54 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Borttagen: Me tooooooo det suger, fick astma medicin och sånt i onsdags :-S 29 sep, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av melle-hjrta: Skrivet av Borttagen: Me tooooooo det suger, fick astma medicin och sånt i onsdags :-S Jag tycker inte att det suger. Men det är jobbigt. Jag får ta medicin två gånger varje dag! 1 okt, 2012 08:19 |
|
Ginnyy
Elev |
Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö.
1 okt, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Okej, killen jag gillar och att par andra hade ett " Facebook War" och då skrev han att jag och enn anna kille var ihop. Liksom, please låt mig vara!
1 okt, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är helt wierd på morgonen. Typ får för mig massa saker och hallucinerar ibland och typ... tänker helt konstigt. Anyway, i morse var det första jag gjorde när jag vaknade att gå på toa. Och jag bara "Min mens kom inte idag heller, den skulle kommit för typ 4 dagar sen... VÄNTA TÄNK SÅ ÄR JAG GRAVID OMFG VAD FAN SKA JAG GÖRA?" Fick panik i några sekunder sen kom jag på att jag är oskuld. hahhahahah jag suger. åh så har jag gjort flera gånger x) man känner sig ju så himla smart x) 2 okt, 2012 20:57 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Ginnyy: så känns de för mig med Har sånna kärleksproblem helt plötsligt. Men orksr inte prata med mina vänner, känns bara som om jag blir en sån där jobbig typ som bara tjatar om det. Blöö.
2 okt, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen