Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Ta en anteckningsbok, ett papper, lim/tejp och pennor?Har någon bra tips på vad man kan göra? Har no insparation nu.. Rita då ngt HP-inspirerat och sätt på. Det blir jättesnyggt och är relativt lätt =) 25 nov, 2012 10:44 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Ta en anteckningsbok, ett papper, lim/tejp och pennor?Har någon bra tips på vad man kan göra? Har no insparation nu.. Rita då ngt HP-inspirerat och sätt på. Det blir jättesnyggt och är relativt lätt =) Okej, tack! Ska nog göra det =D ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 25 nov, 2012 11:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Flismos: Gör så Skrivet av Borttagen: Skrivet av Flismos: Ta en anteckningsbok, ett papper, lim/tejp och pennor?Har någon bra tips på vad man kan göra? Har no insparation nu.. Rita då ngt HP-inspirerat och sätt på. Det blir jättesnyggt och är relativt lätt =) Okej, tack! Ska nog göra det =D 25 nov, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Om någon är sugen på att pyssla så hittade jag de här i en affär: Glasflaskor, 49 kr Trolldrycksflaskor? ![]() ![]() Stämpel, 94 kr En Hogwarts-stämpel? Vilken affär? Panduro tror jag Sannaaa, varsegod 25 nov, 2012 11:08 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Superfint! Hur gjorde duuuu? O.o Tack alla ni som har komenterat! Det var itne alls svårt, jag skrev bara ut bilden från datorn på 9 3/4 och klistrade på den på en svart svrivbok Winter is coming... 25 nov, 2012 18:53 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅH, tack ♥ Oj jag visste inte att det fanns en mall till den asken. Måste nog prova göra den.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
25 nov, 2012 19:33 |
|
Miss_Green
Elev |
26 nov, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Jag vill pyssla! Men vad? C: Du kan göra trollstavar? 26 nov, 2012 18:21 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
26 nov, 2012 19:06 |
|
bullen289
Elev |
Håller faktiskt på med en ravenclawmössa just nu!
26 nov, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen