vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ebbavladimir
Elev |
Äter popcorn
15 okt, 2011 00:48 |
|
whirlwinds
Elev |
har ångest och är fortfarande lika jävla förvirrad och orkar inte svara på hans sms, så jag hör nog av mig imorgon bitti och skyller på att jag råkade somna.
äter chips också. och tittar på family guy.
15 okt, 2011 00:50 |
|
adliitam
Elev |
15 okt, 2011 01:11 |
|
Borttagen
|
Funderar på om jag ska försöka samla mod till att stänga in insekten...kackerlackan(?) under ett glas tills mamma kommer hem,.. Eller bara låta den vara instängd i skåpet.
/panik. 15 okt, 2011 01:13 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Väntar på att Harry Potter mässan ska börja
15 okt, 2011 08:34 |
|
Borttagen
|
Funderar på hur många frimärken man måste sätta på ett brev till Irland, någon som vet?
15 okt, 2011 08:54 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: Google is your best friend.Funderar på hur många frimärken man måste sätta på ett brev till Irland, någon som vet?
15 okt, 2011 09:18 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Funderar på hur många frimärken man måste sätta på ett brev till Irland, någon som vet? jag tror att man får köpa speciella frimärken när de ska till utlandet.. fråga på posten!
15 okt, 2011 09:25 |
|
mellanrum
Elev |
15 okt, 2011 09:38 |
|
Borttagen
|
Är fortfarande allmänt glad från igår! =D
15 okt, 2011 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen