UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: YEY! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: DON'T HAT EME! Skrivet av Borttagen: Jag tycker Sagan om Ringen är överskattat.......läste inte särskilt mycket av första boken och första filmen är ganska tråkig... :0 vår vänskap är...över ;_; Spoiler: Tryck här för att visa! me is sory buuuut if u don't lajk lord of the rings i donut like u Swag bros? *valpögon* ...swag bros 4ever Edit: Jag gillar när jag får flera sidors citeringar, taggningar och ugglor 16 okt, 2017 22:27 |
|
Scorperion
Elev |
Är inte så hypad för dom kommande FB filmerna tbh. Visst jag kommer definitivt se dom men jag sitter inte och hypar sönder
23 okt, 2017 14:17 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om att fylla år
23 okt, 2017 14:23 |
|
Lazarus
Prefekt |
23 okt, 2017 19:29 |
|
Borttagen
|
23 okt, 2017 19:35 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Me too! Gillar inte att jag om några år blir vuxen... Heh. Använder aldrig det uttrycket då det är den mentala åldern som gäller för mig x) Man är snarare ett år närmare döden...
23 okt, 2017 20:06 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Me too! Gillar inte att jag om några år blir vuxen... Heh. Använder aldrig det uttrycket då det är den mentala åldern som gäller för mig x) Man är snarare ett år närmare döden... Jag brukar säga att jag blir ett år närmare döden x) Vuxen kan jag vara när det behövs, men annars tycker jag att det är onödigt tbh
23 okt, 2017 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Eller jag kanske inte borde kalla det vuxen meeeen kanske äldre tonåring?Skrivet av Borttagen: Me too! Gillar inte att jag om några år blir vuxen... Heh. Använder aldrig det uttrycket då det är den mentala åldern som gäller för mig x) Man är snarare ett år närmare döden... 23 okt, 2017 20:13 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Eller jag kanske inte borde kalla det vuxen meeeen kanske äldre tonåring? Skrivet av Borttagen: Me too! Gillar inte att jag om några år blir vuxen... Heh. Använder aldrig det uttrycket då det är den mentala åldern som gäller för mig x) Man är snarare ett år närmare döden... Jag tror jag överlever med "jag är också barn, fast lite större" xD Lazarus Jamen typ så jag menar x)
23 okt, 2017 20:16 |
|
catradora
Elev |
24 okt, 2017 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen