One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bombarda
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21629 typ min ff om killarna ^^
Kärlek till alla! 17 jul, 2012 21:42 |
|
IamAK
Elev |
nån som har lust att uppdatera mig om vad som har hänt? senaste gången jag var inne på internet var för 6 dagar sen. hörde t.ex rykten om att killarna kanske skulle till sverige idag och har undrat om det och varit orolig hela dagen men det verkar inte vara sant... (thank god. bra för min del.)
17 jul, 2012 21:49 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av IamAK: nån som har lust att uppdatera mig om vad som har hänt? senaste gången jag var inne på internet var för 6 dagar sen. hörde t.ex rykten om att killarna kanske skulle till sverige idag och har undrat om det och varit orolig hela dagen men det verkar inte vara sant... (thank god. bra för min del.) killarna är inte i Sverige, det är i London och spelar in Kärlek till alla! 17 jul, 2012 21:51 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av IamAK: nån som har lust att uppdatera mig om vad som har hänt? senaste gången jag var inne på internet var för 6 dagar sen. hörde t.ex rykten om att killarna kanske skulle till sverige idag och har undrat om det och varit orolig hela dagen men det verkar inte vara sant... (thank god. bra för min del.) killarna är inte i Sverige, det är i London och spelar in ja, jag vet det. 17 jul, 2012 22:06 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Remembrall: WUT? Nästa år eller om typ 100 år?Killarna ska tydligen vara med som mentorer i The X-Factor Australien! Är det #comfirmed eller bara rykten? Om det är sant måste jag skaffa den australienska kanalen som sänder x factor där! XD
19 jul, 2012 13:47 |
|
_SanD_
Elev |
19 jul, 2012 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av _SanD_: OMFG! Jag skrev till Zayn på KIK (en app där du skriver med folk Whut!!? *dör* 19 jul, 2012 15:46 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av _SanD_: var inte alltför säker på att det var han, kan ju alltid vara någon som låtsas. OMFG! Jag skrev till Zayn på KIK (en app där du skriver med folk 19 jul, 2012 15:47 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av scarhead: hehe Skrivet av _SanD_: var inte alltför säker på att det var han, kan ju alltid vara någon som låtsas. OMFG! Jag skrev till Zayn på KIK (en app där du skriver med folk
19 jul, 2012 16:25 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av scarhead: hehe Skrivet av _SanD_: var inte alltför säker på att det var han, kan ju alltid vara någon som låtsas. OMFG! Jag skrev till Zayn på KIK (en app där du skriver med folk Har han ens ig? 19 jul, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen