Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS När jag har PMS blir jag inte särskilt mycket mer agressiv/lättirriterad(vilket är tur, har redan väldigt mycket av de egenskaperna). Blir istället värsta whinig och blir ledsen över allt och överreagerar som fan på allt och inget. känner igen mig totalt xD När jag har PMS blir jag lätt sur, irriterad, aggressiv, ledsen, typ lätt alla känslor, det är jobbigt Jag typ bara: "Min dator stängdes av innan jag hann ansluta laddaren... Orkar inte mitt liv allt är hemskt *gråta*" 26 sep, 2012 08:37 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jac: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS När jag har PMS blir jag inte särskilt mycket mer agressiv/lättirriterad(vilket är tur, har redan väldigt mycket av de egenskaperna). Blir istället värsta whinig och blir ledsen över allt och överreagerar som fan på allt och inget. känner igen mig totalt xD När jag har PMS blir jag lätt sur, irriterad, aggressiv, ledsen, typ lätt alla känslor, det är jobbigt Jag typ bara: "Min dator stängdes av innan jag hann ansluta laddaren... Orkar inte mitt liv allt är hemskt *gråta*"[/ -du måste diska (pappa) -men jag orkar inte (jag) -pappa du måste (pappa) -men höj inte rösten (jag) -jag höjer inte rösten. Diska nu!! (pappa) *får tårar i ögonen* xD
26 sep, 2012 09:05 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS När jag har PMS blir jag inte särskilt mycket mer agressiv/lättirriterad(vilket är tur, har redan väldigt mycket av de egenskaperna). Blir istället värsta whinig och blir ledsen över allt och överreagerar som fan på allt och inget. känner igen mig totalt xD När jag har PMS blir jag lätt sur, irriterad, aggressiv, ledsen, typ lätt alla känslor, det är jobbigt Jag typ bara: "Min dator stängdes av innan jag hann ansluta laddaren... Orkar inte mitt liv allt är hemskt *gråta*" Precis likadant för mig, blev en gång slutar på min pappa för att en yoghurt var slut, det fanns en annan men den ville jag inte ha då, livet blir jätte jobbigt då, tar ofta ut ilskan på någon som inte gjort nått
26 sep, 2012 10:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej. En vän skickade den här bilden till mig på facebook. Tänkte dela med mig av den. Någon annan som ofta har det här problemet? Inte numera. Jag gav upp och använder bara kläder med stretchigt tyg om de skall sitta bra numera. ;P Tycker stretchigt tyg har en tendens att glida runt och bara sitta bra just i det ögonblicket då man tar det på sig. Under resten av dagen sitter det inte bra alls 26 sep, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej. En vän skickade den här bilden till mig på facebook. Tänkte dela med mig av den. Någon annan som ofta har det här problemet? Inte numera. Jag gav upp och använder bara kläder med stretchigt tyg om de skall sitta bra numera. ;P Tycker stretchigt tyg har en tendens att glida runt och bara sitta bra just i det ögonblicket då man tar det på sig. Under resten av dagen sitter det inte bra alls Då får du se till att ha en extra knapp uppknäppt i stället. Det brukar ju vara uppskattat? ;P 26 sep, 2012 12:49 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Magda: Skrivet av Borttagen: Okej. En vän skickade den här bilden till mig på facebook. Tänkte dela med mig av den. Någon annan som ofta har det här problemet? Ja :c fast det händer mest med jeans att när dem passar perfekt vid midjan är resten för stort :'c Jag har motsatta problem. Om Jeans passar bra, och sitter skitsnyggt över låren och rumpan, så är midjan ALLDELES för stor. Tack och lov för bälten iaf. även om det är lite obehagligt att ha kläder som är för stora i midjan... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 26 sep, 2012 13:08 |
|
melle-hjrta
Elev |
har tydligen astma -.- u saaaaaaay WHAT?!
26 sep, 2012 13:30 |
|
Tvilling
Elev |
Fick min mens idag och har samtidigt feber. Yaay... :<
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 sep, 2012 14:23 |
|
tjejigadia
Elev |
26 sep, 2012 16:52 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Tvilling: Alltså är d min tvilling (see what I did there? Fick min mens idag och har samtidigt feber. Yaay... :<
26 sep, 2012 18:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen