vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på nyheter
14 okt, 2011 20:57 |
|
luckyBella
Elev |
14 okt, 2011 22:31 |
|
Minidjuret
Elev |
Mugglis! 8D Och nördar youyube
14 okt, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
Sitter och tråkar, ska förmodligen se något mer avsnitt av The Secret Life of the American Teenager snart. ^^
14 okt, 2011 22:36 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sitter och tråkar, ska förmodligen se något mer avsnitt av The Secret Life of the American Teenager snart. ^^
14 okt, 2011 22:38 |
|
kinshaw
Elev |
14 okt, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Hostar så jag tror att jag ska dö, deppar mer än någonsin och kollar tumblr!
14 okt, 2011 23:01 |
|
whirlwinds
Elev |
försöker få mig själv att våga fråga en viss människa vad han tycker om mig osv........ har skrivit meddelandet MEN JAG VÅGAR FAN INTE TRYCKA PÅ ENTER OCH SKICKA IVÄG DET fml : ((((( är så jävla feg
14 okt, 2011 23:15 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av whirlwinds: försöker få mig själv att våga fråga en viss människa vad han tycker om mig osv........ har skrivit meddelandet MEN JAG VÅGAR FAN INTE TRYCKA PÅ ENTER OCH SKICKA IVÄG DET fml : ((((( är så jävla feg tryck på enter!! lycka till ![]()
14 okt, 2011 23:18 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av whirlwinds: försöker få mig själv att våga fråga en viss människa vad han tycker om mig osv........ har skrivit meddelandet MEN JAG VÅGAR FAN INTE TRYCKA PÅ ENTER OCH SKICKA IVÄG DET fml : ((((( är så jävla feg skickaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa YOU CAN DO IT
15 okt, 2011 00:34 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen