@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Älskar att sätta eld på folk, hahah! Alltså... först tänkte "vad är det för fel på den här människan?" men sen insåg jag att du antagligen pratade om dueller XD Hahhaha, ja x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 21:55 |
|
Caius
Elev |
Ibland undrar jag hur jag gör för att vara så bra (Självförtroende? Kanske, vem vet. Ibland blir jag bara stolt över mig själv så det kan låta som att jag har asbra självförtroende) på att göra saker som jag aldrig i mitt liv tidigare har gjort.
Jag satt och sydde en rosett idag, allt jag hade var en bild på personen vars rosett jag skulle få den att efterlikna. Fy fan vad fin den blev! Och jag har sytt en docka, för första gången i mitt liv också. Även den endast med hjälp av en bild på dockan som den skulle likna så mycket som möjligt. Fy fan vad bra hon blev! Har visserligen kvar att köpa någon form av hår och en liten röd rosett kvar att göra innan hon är klar till 100%, men hon är i övrigt klar till 85%. Nu ska jag sätta mig och skriva ihop några fina ansökningar och söka lite jobb så jag har gjort klar min del som jag lovade att göra för att få gå på Närcon. Fast först ska jag svara på smset som jag precis fick, lol. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 jun, 2012 21:56 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Älskar att sätta eld på folk, hahah! Alltså... först tänkte "vad är det för fel på den här människan?" men sen insåg jag att du antagligen pratade om dueller XD HAHAHAH, jag med xdd ![]()
23 jun, 2012 22:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 jun, 2012 22:24 |
|
PotterHunger
Elev |
Varför måste mobiler ÄTA batteri? :c
Läs min profil för info... 23 jun, 2012 22:34 |
|
Celebikai
Elev |
räknade nyss ut att jag har gett tigi 12 tummen upp :o
och dom senaste två/tre dagarna har jag läst igenom jättemycket i hennes blogg Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
23 jun, 2012 22:35 |
|
Katla
Elev |
eh hejsan, ladies and gentlemen, jag bara kilar in här lite för att intresseklubbens högkvarter inte ska halka ner till andra sidan.
ok sov gott ♏︎ 23 jun, 2012 22:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Wooooohoooo! Jag har haft en så himla go dag. Arbetsuppgiften som varat sedan igår har varit så himla udda och rolig. Sådant här får mig att ÄLSKA mitt jobb - man lär sig nya saker varje dag! :''D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 jun, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Bara för mig som sidan helt plötsligt lägger av?
23 jun, 2012 23:06 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara för mig som sidan helt plötsligt lägger av? jaa, jag loggas ut och det kommer massa skumma siffror överallt :o ![]()
23 jun, 2012 23:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen