@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
23 jun, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
Jag såg childhoodlight på Arlanda :>
23 jun, 2012 18:50 |
|
Solkatten
Elev |
Just det! Hahah, drömde att jag typ var på en utflykt med klassen och då fick vi träffa childhoodlight xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 19:04 |
|
linnvendela
Elev |
23 jun, 2012 19:20 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Gör inget, bara bättre så, eftersom min dator godkände läppsyl. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 23 jun, 2012 19:57 |
|
Solkatten
Elev |
Äter chips och skriver på min fanfic. Älskar när det bara flyter på!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
läser wizards first rule.. Bra bok men såå mkt text. Pausar för filmval inför natten och jordgubbar och grädde
23 jun, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Can someone just tell me when it's over.
23 jun, 2012 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Älskar att sätta eld på folk, hahah!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Älskar att sätta eld på folk, hahah! Alltså... först tänkte "vad är det för fel på den här människan?" men sen insåg jag att du antagligen pratade om dueller XD 23 jun, 2012 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen