@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ska nu börja skriva på kapitel 4 på min fanfic :3 Under tiden lyssnar jag på Jedward låtar
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 11:59 |
|
J00KERN
Elev |
Var i estland igår och då köpte jag två Harry Potter böcker på estniska
![]() ![]() Jag går i en estnisk skola så ni ska inte tro att jag bara köpte dom helt utan att kunna språket hoho ![]()
23 jun, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
SISTA CHANSEN NU
| V 23 jun, 2012 12:13 |
|
Solkatten
Elev |
I vilket år på Hogwarts är det man kan ansöka till Quidditch?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Jag borde nog inte ha frågat en person om inte han var för gammal för att synas på färgglad bild..
23 jun, 2012 12:22 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vill möta mig i en duell?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jun, 2012 12:29 |
|
Celebikai
Elev |
23 jun, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
![]() På lördag, juni 23, 2012, kommer dessa fyra män går skilda vägar och ett kapitel av mitt liv som sträckte över 3 år kommer att dra mot sitt slut. Det känns som om jag förlorar min närmaste vän. Jag vet att folk kommer skratta åt detta, men det var dessa fyra män som visade mig hur kraftfull musik kan vara. De har haft en mycket större inverkan på mitt liv än något annat. De gav mig något att tro på, och jag kan inte förstå ett liv utan dem. Oavsett vad som hänt i mitt liv har dessa killar och deras musik att sätta ett leende på mitt ansikte. Jag har brunnt för detta band en del av hela deras karriär och min kärlek till dem växer varje dag. Jag har försvarat dem på otaliga tillfällen när någon har vågat säga något ont om dem. Jag har ägnat så mycket av min tid till dem, och hällde en löjlig summa pengar på att stödja dem genom att köpa deras skivor och jag ångrar inte något av det. Jag skulle göra vad som helst för att få göra allt igen. Det har varit ett nöje att vara en del av resan, och jag kommer att förbli ett fan till den dag jag dör. Jag kommer alltid att värdesätta vad de har gjort för mig, och minnena de har gett mig. Jag har aldrig haft turen att möta dem, men om jag kunde säga något till dem, skulle det vara detta: Jag är så stolt över er. Tack. Ni har rört mitt liv på ett sätt som jag aldrig skulle kunna beskriva. Westlife. 23 jun, 2012 14:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-23 kl. 14:38
|
|
Knizzlare
Elev |
Det går inte att komma år kontot just nu.
Ditt konto är inte tillgängligt just u på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter. Kul ![]()
23 jun, 2012 14:38 |
|
baramin
Elev |
Mållös efter Anja Pärssons sommarprat. Fantastiska kvinna.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 jun, 2012 14:39 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen