@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och om denne person kommer på Riddikulus nästa år.. då kommer den personen typ.. osjgpdsgjspgodjg DENNE PERSON MÅSTE KOMMA!
22 jun, 2012 23:37 |
|
Sovsvampen
Elev |
Fick reda på att jag var sysslingar med två awesome personer idag i min släkt eller något
Sitter och bryter på stockholmska nu, tja är mobbad. Jäffla stockholmare som måste vara perfekta
23 jun, 2012 01:05 |
|
9te
Elev |
23 jun, 2012 01:11 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Fick reda på att jag var sysslingar med två awesome personer idag i min släkt eller något Sitter och bryter på stockholmska nu, tja är mobbad. Jäffla stockholmare som måste vara perfekta Your'e very welcome
23 jun, 2012 01:12 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Sovsvampen: Fick reda på att jag var sysslingar med två awesome personer idag i min släkt eller något Sitter och bryter på stockholmska nu, tja är mobbad. Jäffla stockholmare som måste vara perfekta Your'e very welcome Haha, men for real.. VARJE gång jag möter en stockholmare är dom sådär perfekta? why?
23 jun, 2012 01:15 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Sovsvampen: Fick reda på att jag var sysslingar med två awesome personer idag i min släkt eller något Sitter och bryter på stockholmska nu, tja är mobbad. Jäffla stockholmare som måste vara perfekta Your'e very welcome Haha, men for real.. VARJE gång jag möter en stockholmare är dom sådär perfekta? why? BOTOX. Nej, men jag....vet inte.
23 jun, 2012 01:17 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Sovsvampen: Fick reda på att jag var sysslingar med två awesome personer idag i min släkt eller något Sitter och bryter på stockholmska nu, tja är mobbad. Jäffla stockholmare som måste vara perfekta Your'e very welcome Haha, men for real.. VARJE gång jag möter en stockholmare är dom sådär perfekta? why? BOTOX. Nej, men jag....vet inte. HAHAHA, NÄSTAN SÅ. Kan botox göra en smart? :$
23 jun, 2012 01:23 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Sovsvampen: Fick reda på att jag var sysslingar med två awesome personer idag i min släkt eller något Sitter och bryter på stockholmska nu, tja är mobbad. Jäffla stockholmare som måste vara perfekta Your'e very welcome Haha, men for real.. VARJE gång jag möter en stockholmare är dom sådär perfekta? why? BOTOX. Nej, men jag....vet inte. HAHAHA, NÄSTAN SÅ. Kan botox göra en smart? :$ I wish.
23 jun, 2012 01:36 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag har 26 aktiva dueller
23 jun, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Jaså, jag har 8!
23 jun, 2012 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen