@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Haha, jag känner också så att jag vill ge mig själv en tumme upp ibland
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 22:58 |
|
Celebikai
Elev |
22 jun, 2012 23:06 |
|
Solkatten
Elev |
Båtman! Svara!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 23:09 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??! Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Beror på vart. Om de skulle komma till Stockholm = nej. Edit; Oh boy. Jag har +269. Jag tror den siffran förföljer mig eller något, haha o.O Om du snackar om forumbetygen, då tror jag inte du har det längre, hehe! Synd att det inte blev av, det där med konserten. Men de aksnke kommer tillbaka. Själv känner jag att de har en härlig utstrålning och verkar vara azum personer, John och Edward. Men jag känner att det räcker för mig att lyssna på de, haha. Behöver inte träffa de eller se de live även fast det skulle vara superskoj!! Min kompis är ett riktigt Jedhead, så jag brukar ge alla mina postrars på dem till henne, xD. Hoppas för din skull att du får se de! De är hur underbara som helst! Ja, att svenskorna (ja, det är ju mest tjejer) gillar de märks ju. Fast jag tror att de är såna kändisar som det ibland inte är så typ "tufft" att gilla, vilket är synd. Japp, i januari Kul! Nej, verkligen inte. På det sättet är de fantastiska! 22 jun, 2012 23:11 |
|
Solkatten
Elev |
Finns alla deras andra album också på Spotify? :"D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 23:25 |
|
Celebikai
Elev |
22 jun, 2012 23:28 |
|
scarhead
Lärare |
Jag kom precis hem från kusinerna, underbar dag ♥
Och hur min ena finska kusin uttalade konfirmation kommer jag aldrig glömma. Åh vad jag älskar deras finlandssvenska 22 jun, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Kej..
jag frågade en person på tumblr om denne kommer på Multicon eller Riddikulus nästa år.. .. Jag nämner inga namn > 22 jun, 2012 23:31 |
|
Solkatten
Elev |
22 jun, 2012 23:32 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Jag slutade spela diablo eftersom jag inte hittade det jag letade efter..
Hehe.. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 22 jun, 2012 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen