@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??! Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Beror på vart. Om de skulle komma till Stockholm = nej. Edit; Oh boy. Jag har +269. Jag tror den siffran förföljer mig eller något, haha o.O Om du snackar om forumbetygen, då tror jag inte du har det längre, hehe! Synd att det inte blev av, det där med konserten. Men de aksnke kommer tillbaka. Själv känner jag att de har en härlig utstrålning och verkar vara azum personer, John och Edward. Men jag känner att det räcker för mig att lyssna på de, haha. Behöver inte träffa de eller se de live även fast det skulle vara superskoj!! Min kompis är ett riktigt Jedhead, så jag brukar ge alla mina postrars på dem till henne, xD. Hoppas för din skull att du får se de! De är hur underbara som helst! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 22:38 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??! Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Beror på vart. Om de skulle komma till Stockholm = nej. Edit; Oh boy. Jag har +269. Jag tror den siffran förföljer mig eller något, haha o.O Om du snackar om forumbetygen, då tror jag inte du har det längre, hehe! Synd att det inte blev av, det där med konserten. Men de aksnke kommer tillbaka. Själv känner jag att de har en härlig utstrålning och verkar vara azum personer, John och Edward. Men jag känner att det räcker för mig att lyssna på de, haha. Behöver inte träffa de eller se de live även fast det skulle vara superskoj!! Min kompis är ett riktigt Jedhead, så jag brukar ge alla mina postrars på dem till henne, xD. Hoppas för din skull att du får se de! De är hur underbara som helst! Ja, att svenskorna (ja, det är ju mest tjejer) gillar de märks ju. Fast jag tror att de är såna kändisar som det ibland inte är så typ "tufft" att gilla, vilket är synd. 22 jun, 2012 22:41 |
|
Ginnyy
Elev |
22 jun, 2012 22:41 |
|
cirklar
Elev |
Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag! Jag åker till New York på måndag!
(Jag ville bara säga det.)
22 jun, 2012 22:42 |
|
Knizzlare
Elev |
cirklar: Omgomgomg! Gud vad kul!
![]()
22 jun, 2012 22:43 |
|
cirklar
Elev |
Knizzlare: Ja, det ska bli jättekul!
Jag ska vara där i en vecka! Jag ska försöka att komma ihåg att ta bilder!
22 jun, 2012 22:50 |
|
Knizzlare
Elev |
22 jun, 2012 22:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skulle du vara ett av de där fansen överallt då, om de kom hit??! Tycker verkligen att Jedward borde komma till Sverige och spela in en musikvideo :3 Fast tror inte det skulle gå Beror på vart. Om de skulle komma till Stockholm = nej. Edit; Oh boy. Jag har +269. Jag tror den siffran förföljer mig eller något, haha o.O Om du snackar om forumbetygen, då tror jag inte du har det längre, hehe! Synd att det inte blev av, det där med konserten. Men de aksnke kommer tillbaka. Själv känner jag att de har en härlig utstrålning och verkar vara azum personer, John och Edward. Men jag känner att det räcker för mig att lyssna på de, haha. Behöver inte träffa de eller se de live även fast det skulle vara superskoj!! Min kompis är ett riktigt Jedhead, så jag brukar ge alla mina postrars på dem till henne, xD. Hoppas för din skull att du får se de! De är hur underbara som helst! Ja, att svenskorna (ja, det är ju mest tjejer) gillar de märks ju. Fast jag tror att de är såna kändisar som det ibland inte är så typ "tufft" att gilla, vilket är synd. Japp, i januari "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jun, 2012 22:52 |
|
Ginny00
Elev |
Jag hade tråkigt idag och skrev om texten till Gotta get back to Hogwarts xD
I gotta get back to Mugglis I gotta get back to school I gotta get myself to Mugglis Where everyone thinks i'm cool Back to Snapespel, dueller, forum å sånt Till Erfa, Li, childhoodlight, Ida S, avifors! It's all that i love and it's all that i need At Mugglis, Mugglis, i think i'm going back! (När det gäller medlemmarna jag nämnde - Jag tog från topplistan och valde namn som gick att sjunga hyfsat 22 jun, 2012 22:53 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Ida S: Hur många här tror att dom skulle tumma upp sina egna inlägg om det gick? Förstår fullständigt varför man inte kan det och tycker det är bra och ska fortsätta vara så, det är inte så jag menar. Men det kan väl inte bara vara jag som liksom vill high-fivea sig själv då och då? Inte för att få fler tummar, utan för att man känner "där sa jag något bra" Jag tänker svara på det här nu, bara för att jag är fett cool Nej men idag har jag faktiskt saknat en sådan funktion! Jag sitter och kollar igenom den här tråden, från den gamla goda tiden och hittar saker som jag själv har skrivit och känner att det där var grymt, liksomvarför hade jag inte fått en tumme för det? Du vill jag ge mig själv en, men kommer på att det inte går..
22 jun, 2012 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen