Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS 25 sep, 2012 18:05 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS PMS hmm detchar jag aldrig hört talas om xD Btw alltså jag har aldrig sett/hört någon vara sur i vår klass när de har M
25 sep, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS När jag har PMS blir jag inte särskilt mycket mer agressiv/lättirriterad(vilket är tur, har redan väldigt mycket av de egenskaperna). Blir istället värsta whinig och blir ledsen över allt och överreagerar som fan på allt och inget. 25 sep, 2012 20:00 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS När jag har PMS blir jag inte särskilt mycket mer agressiv/lättirriterad(vilket är tur, har redan väldigt mycket av de egenskaperna). Blir istället värsta whinig och blir ledsen över allt och överreagerar som fan på allt och inget. känner igen mig totalt xD
25 sep, 2012 20:19 |
|
Lordlollo
Elev |
Asså alla min bästa vänner har fått mens och jag gissar att typ alla i min klass har det... Inte inte jag.. Jag vet att det är jätte skönt men jag känner mig helt efterbliven...
♆ 25 sep, 2012 20:31
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-26 kl. 00:13
|
|
Jac
Elev |
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Aaargh jag har mens och det känns som om jag blöder på mina byxor Är det bara jag som blir irriterad på allt och alla när jag får mens? Kallas PMS När jag har PMS blir jag inte särskilt mycket mer agressiv/lättirriterad(vilket är tur, har redan väldigt mycket av de egenskaperna). Blir istället värsta whinig och blir ledsen över allt och överreagerar som fan på allt och inget. känner igen mig totalt xD När jag har PMS blir jag lätt sur, irriterad, aggressiv, ledsen, typ lätt alla känslor, det är jobbigt
25 sep, 2012 23:30 |
|
Borttagen
|
26 sep, 2012 01:09 |
|
Borttagen
|
26 sep, 2012 02:30 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej. En vän skickade den här bilden till mig på facebook. Tänkte dela med mig av den. Någon annan som ofta har det här problemet? Jag har haft det problemet många gånger -.-
26 sep, 2012 07:19 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej. En vän skickade den här bilden till mig på facebook. Tänkte dela med mig av den. Någon annan som ofta har det här problemet? Ja :c fast det händer mest med jeans att när dem passar perfekt vid midjan är resten för stort :'c ![]()
26 sep, 2012 07:23 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen