vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Håller på med en fanvideo - fyfarao vad mycket pill det är! Ska du lägga upp den på YT sen? 14 okt, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
Kollar massa avsnitt av The Secret Life of the American Teenager. ♥
14 okt, 2011 20:25 |
|
soratanaka
Elev |
Skriver tre fanfics samtidigt + novell i svenskan.
Mitt liv äger. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 okt, 2011 20:26 |
|
luckyBella
Elev |
14 okt, 2011 20:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Försöker undervika att somna...
14 okt, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Är allmänt lycklig. Jättehärligt.
14 okt, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på Idol jag med ;D 14 okt, 2011 20:44 |
|
cisssi7
Elev |
inget
eller jag har tråkigt 14 okt, 2011 20:48 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Jag lyssnar på Run for you med KAT-TUN.
Hänger på mugglis men bord igentligen skriva på uppsats till historian om Antikens Grekland
14 okt, 2011 20:54 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av expelliarmus: Håller på med en fanvideo - fyfarao vad mycket pill det är! Ska du lägga upp den på YT sen? Jag håller på! :$ Det går åt helvete segt och det laggar supermycket, men någon gång borde den dyka upp! Fast den blev inte så bra :c
14 okt, 2011 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen